كودك زباله‌گرد را سگ‌های ولگرد خوردند

كودك زباله‌گرد را سگ‌های ولگرد خوردند

پسر هشت‌ساله هنگام جمع كردن ضایعات در حوالی میبد، مورد حمله سگ‌های ولگرد قرار گرفت و جان باخت. جسد او پس از 12 ساعت جست‌وجو پیدا شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 19 جمعه پسر 11 ساله‌ای خود را به ماموران پلیس میبد رساند و از ناپدید شدن برادر هشت‌ساله‌اش خبر داد.
 این پسربچه به ماموران گفت: ما اهل یكی از شهرهای سیستان و بلوچستان هستیم و چندی قبل خانوادگی به میبد آمدیم. من و برادرم هر روز ضایعات جمع کرده و با این كار هزینه زندگی‌مان تامین می‌شد. روز جمعه با برادرم به منطقه سعیدآباد رفتیم. در آنجا نخاله‌های میبد تخلیه می‌شود و می‌توانستیم ضایعات زیادی جمع كنیم. وقتی به خودمان آمدیم، هوا تاریك شده بود و صدای سگ‌های ولگرد ما را به وحشت انداخت. از ترس به سمت جاده شروع به دویدن كردیم. وقتی به كنار جاده رسیدم، خبری از برادرم نبود. اطراف را جست‌وجو كردم اما نتوانستم او را پیدا كنم به همین خاطر به خانه آمدم و وقتی خانواده‌ام متوجه ماجرا شدند تصمیم گرفتند  شكایت كنند.
پس از این شكایت، ماموران موضوع را به تیم‌های عملیاتی اطلاع دادند و جست‌وجوی گسترده‌ای در منطقه آغاز شد. وسعت محل ناپدید شدن پسربچه و تاریكی هوا، عملیات جست‌وجو را با مشكل رو‌به‌رو كرده بود.
تیم‌های هلال‌احمر، پلیس، بسیج، آتش‌نشانی و اورژانس در این عملیات جست‌وجو حضور داشتند تا این‌كه بعد از 12‌ساعت تلاش پیكر بی‌جان پسر هشت‌ساله در گود زباله پیدا شد.
بررسی‌ها نشان داد، این پسربچه مورد حمله سگ‌های ولگرد قرار گرفته و بخشی از بدنش را سگ‌ها خورده بودند.
پس از كشف جسد، با دستور قضایی پیكر پسربچه برای تعیین علت مرگ به پزشكی قانونی منتقل شد.
محل حادثه در نزدیكی یكی از كشتارگاه‌های میبد در كمربند شرقی شهرستان میبد واقع شده است. معمولا مردم لاشه احشام خود را در این منطقه رها می‌كنند و همین موضوع موجب تجمع سگ‌های ولگرد می‌شود.
سال گذشته نیز پسربچه دیگری به نام نسیم در نزدیكی یكی از مرغداری‌های میبد توسط سگ‌های ولگرد جان خود را از دست داد.