شكایت دسته جمعی از سرخابی‌ها!

شكایت دسته جمعی از سرخابی‌ها!

اگر فكر می‌كنید استقلال و پرسپولیس بعد از پرونده شكایتی برانكو و شفر نفس راحتی می‌كشند، سخت در اشتباه هستید. مشكلات جدید در راه است. استقلال و پرسپولیس برای آن‌كه امسال بتوانند در كمیته حرفه‌ای‌سازی و از سوی كنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان را بگیرند، كار بسیار سختی در پیش دارند.
تازه مشخص شد كل كادر استراماچونی و كل كادر كالدرون از این دو باشگاه شكایت كرده‌اند. هر سال پرونده‌هایی در ماجرای لیگ قهرمانان اثرگذار است كه شكایت‌های آنها پیش از اردیبهشت صورت گرفته باشد. استراماچونی و كالدرون و تمام دستیاران‌شان اخیرا از دو باشگاه شكایت كرده‌اند. بنابراین دو باشگاه باید تا شهریور سال بعد تكلیف تمام این پرونده‌ها را روشن كنند.
رقم شكایت‌ها هم كم نیست و علاوه بر این باید جرایم و همین‌طور حق دادرسی پرونده‌ها هم توسط بازنده‌ها پرداخت شود. از آنجا كه تا به حال سابقه نداشته باشگاهی ایرانی مقابل یك مربی یا بازیكن خارجی برنده باشد، احتمال این‌كه استقلال و پرسپولیس هم بازنده باشند، بسیار زیاد است. در این صورت ابهام بزرگی برای حضور آنها در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد.