التماس زن مبتلا به سرطان برای نجات از دام شیاطین

دستگیر 3 زورگیر متجاوز در عملیات ضربتی پلیس آگاهی البرز

التماس زن مبتلا به سرطان برای نجات از دام شیاطین

سه مرد شیطان صفت كه در پوشش مسافربر زنان را ربوده و در بیابان مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند، در عملیات ضربتی پلیس استان البرز دستگیر شدند. اعضای این باند وقتی فهمیدند یكی از طعمه‌هایشان مبتلا به سرطان است، او را رها كردند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ده روز قبل زن جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی استان البرز با طرح شكایتی، راز جنایت‌های سیاه اعضای این باند را فاش كرد.
زن جوان كه به‌شدت وحشت‌زده بود به افسر تحقیق اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی گفت: دیشب برای رفتن به خانه كنار خیابان منتظر تاكسی بودم كه خودروی پژویی با سه سرنشین مقابلم توقف كرد. بعد از سوار شدن به خودرو، راننده تغییر مسیر داد و به سمت صفادشت رفت. به او اعتراض كردم كه دو مردی كه سرنشین خودرو بودند با چاقو تهدیدم كردند. آنها مرا به بیابان‌های اطراف صفادشت بردند. پول، طلا و گوشی تلفن همراهم را به آنها دادم تا رهایم كنند، اما آنها تا صبح مرا در بیابان گروگان گرفته و مورد آزار و اذیت شیطانی قرار دادند. آنها سپس مرا در محله‌ای در كرج از خودرو به بیرون پرت كرده و تهدیدم كردند اگر شكایت كنم، دوباره سراغم می‌آیند.
پس از این شكایت و با دستور دادستان كرج، رسیدگی ویژه به پرونده آغاز شد و تیمی از كارآگاهان تحقیقات در این رابطه را آغاز كردند.
دومین شكایت
در حالی كه پلیس سرنخ‌هایی از اعضای این باند به دست آورده بود، دومین شكایت مطرح شد. زن جوان كه مبتلا به سرطان است در شكایت خود گفت: دیروز برای رفتن به خانه سوار یك تاكسی شدم كه سه مرد سرنشین آن بودند. آنها در میان راه با چاقو مرا تهدید كرده و به حاشیه شهر بردند. سه مرد زورگیر قصد تجاوز به من را داشتند كه با التماس از آنها خواستم به خاطر بیماری‌ام رهایم كنند. ابتدا حرف‌هایم را باور نكردند، اما با دیدن مدارك پزشكی‌ام، با سرقت وسایلی كه همراه داشتم، رهایم كردند.
دستگیری در عملیات شبانه
سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره به جام‌جم گفت: بررسی شكایت‌ها نشان داد، متهمان با سرقت خودروها در كنار خیابان، در پوشش مسافربر طعمه‌های خود را در ساعات پایانی روز شكار می‌كنند. دزدان بعد از ربودن طعمه‌های خود و سرقت اموالشان، خودرو را رها كرده و سراغ خودروی دیگری می‌رفتند. آنها وسایل قیمتی داخل خودروها را نیز سرقت می‌كردند.
وی افزود: با تحقیقات علمی هویت سه متهم شناسایی شد و شامگاه جمعه در عملیاتی غافلگیرانه در سرآسیاب ملارد دستگیر شدند. متهمان پس از انتقال به اداره آگاهی به جرایم خود اعتراف كرده و به ربودن ده مسافر و تعرض به سه زن در كرج و شهریار اعتراف كردند. متجاوزان همچنین به سرقت 10 خودرو اعتراف كردند.
انتشار عكس متهمان بدون پوشش
رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به این‌كه تحقیقات از متهمان در پلیس آگاهی ادامه دارد، گفت: با توجه به این‌كه احتمال می‌رود زنان دیگری در دام اعضای این باند گرفتار شده باشند، با دستور دادستان البرز تصاویر آنها بدون پوشش در رسانه‌ها منتشر می‌شود. افرادی كه از اعضای این باند شكایت دارند، برای شناسایی متهمان و طرح شكایت می‌توانند به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه كنند. زنان اطمینان داشته باشند، هویت آنها در جریان تحقیقات محرمانه خواهد ماند.