برادركشی به خاطر  انتشار عكس‌های زن برادر

برادركشی به خاطر انتشار عكس‌های زن برادر

مرد جوان وقتی فهمید برادرش عكس‌های خصوصی همسر وی را در فضای مجازی منتشر كرده، سراغ او رفت كه در جریان درگیری با برادرش به قتل رسید.


 به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، آخرین ساعت شامگاه جمعه، هیجدهم مهر امسال مرد جوان به نام فرید كه نگهبان ساختمانی در یكی از محله‌های تهران بود به خانه‌اش بازگشت و همسرش را با چشمانی گریان دید. بعد از حرف زدن با او، متوجه شد كه برادرش اقدام به انتشار عكس‌های خصوصی همسر او در فضای مجازی كرده و آبرویش را برده‌است.
چاقویی از خانه برداشت و راهی ساختمان نیمه‌كاره‌ای در محله یافت‌آباد شد كه محل كار برادرش، فرشید بود. وقتی به آنجا رسید، برادرش در را باز كرد. مرد جوان برادرش را به كناری پرت كرد و فریاد زد، چرا آبروی همسرم را بردی. بعد گوشی تلفن‌همراهش را به او نشان داد و گفت این عكس‌های خصوصی همسرم است كه در فضای مجازی منتشر كرده‌ای و آبروی مرا برده‌ای. دو برادر با هم درگیر شدند و فرشید چاقویی از اتاقك نگهبانی برداشت و با آن ضربه‌ای به برادرش زد. خودش هم در این درگیری زخمی شد.
اهالی كه متوجه این درگیری شده بودند، پلیس و اورژانس را خبر كردند. با حضور امدادگران دو برادر به بیمارستان منتقل شدند، اما فرید بر اثر شدت جراحات جان باخت، اما برادرش فرشید كه زخمی بود همچنان در بیمارستان بستری است. با مرگ جوان نگهبان، موضوع این جنایت از سوی ماموران كلانتری یافت‌آباد به ساسان غلامی، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. این در حالی بود كه با تحقیق از همسر و چند نفر از شاهدان ماجرا معلوم شد كه درگیری دو برادر بر سر منتشر شدن عكس‌های خصوصی همسر مقتول در فضای مجازی بوده‌است.