کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

کشف جسد در جاده روستای وردیج
جسد یک مرد جوان ناشناس که به‌طور مشکوکی فوت شده در حوالی روستایی در غرب تهران پیدا شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم‌، دو دوست صبح دیروز جمعه بیست و هشتم آبان برای تفریح به حوالی روستای وردیج در غرب تهران رفته بودند که با جسد مردی حدودا 35 ساله که لباس خانگی به تن داشت در کنار دره رو‌به‌رو شدند. روی گردن مرد آثار کبودی وجود داشت و از بینی او خون آمده بود.  آنها ماجرا  را به پلیس خبر دادند.  بررسی‌های پلیسی نشان می‌دهد که بیش از یک شبانه‌روز از مرگ او می‌گذرد. وی مدارک هویتی همراه نداشت. از اهالی و مردم ساکن در روستا تحقیق کردند اما کسی مرد فوت شده را نمی‌شناخت.
تحقیقات برای شناسایی هویت این مرد و شناسایی علت مرگش ادامه دارد.
فوت یک جوان در مراسم  تشییع خواننده
یک جوان در حاشیه مراسم تشییع خواننده کهگیلویه و بویراحمدی در یاسوج، دچار حمله قلبی شد و فوت کرد .
محمدامین نیکویی، مسوول اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد به ایسنا گفت: «ساعت ۱۲ و ۴۷ دقیقه ظهر چهارشنبه بیست و ششم آبان امسال  یک جوان ۳۴ ساله اهل شهرستان نورآباد استان فارس، در حاشیه مراسم خاکسپاری سجاد رزمجویی، خواننده کهگیلویه و بویراحمدی سکته قلبی کرد که متاسفانه با توجه به  تلاش نیروهای امدادی اورژانس فوت کرد.
سقوط خونین ۴ کارگر از بالابر
سقوط بالابر یک ساختمان نیمه‌کاره در فلکه ایرداک شهرک ولیعصر تبریز، یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.
وحید شادی‌نیا، سخنگوی اورژانس  استان آذربایجان‌شرقی به ایرنا گفت: «ساعت ۱۲و ۳۸ دقیقه پنجشنبه، بیست و هفتم آبان امسال وقوع این حادثه به اورژانس گزارش شد و نیروهای امدادی به محل حادثه در فلکه ایرداک شهرک ولیعصر تبریز اعزام شدند.  یکی از کارگران در محل حادثه فوت شده بود و سه نفر هم مصدوم شدند.»
عروسی پر حاشیه برای مهمان‌ها
فروریختن کف تالار یک عروسی در شهرستان صومعه‌سرا حادثه آفرید و برخی مهمان‌ها را مصدوم کرد. به گزارش ایسنا، شامگاه چهارشنبه  بیست و ششم آبان امسال، مراسم عروسی در یکی از تالارهای عروسی شهرستان صومعه‌سرا در استان گیلان  برگزار شده بود که ناگهان کف تالار فروریخت و تعدادی از مهمانان به درون گودال ایجادشده سقوط کرده و مصدوم شدند. آنها تحت درمان قرار گرفتند، این حادثه کشته‌ای دربر نداشت.
قتل شوهر در دعوای خانوادگی
اختلاف خانوادگی میان یک زوج منجر به قتل مرد میانسال خانواده شد .
سرهنگ منوچهر مکی، فرمانده انتظامی دهلران استان ایلام به سایت پلیس گفت: «شامگاه چهارشنبه بیست و ششم آبان امسال وقوع درگیری منجر به قتل،  در منطقه مسکن مهر شهرستان دهلران به ماموران انتظامی گزارش شد. ماموران جسد مرد 57 ساله را در خانه‌اش در حالی یافتند که براثر ضربه جسم سخت، کشته شده  بود.  براساس اطلاعات و تحقیقات صورت‌گرفته، خانواده مقتول به دلیل اختلافات خانوادگی مدام در حال مشاجره بوده‌اند. تلاش برای دستگیری عاملان جنایت ادامه دارد .
مرگ شرور سابقه‌دار در بیمارستان
قاتل سرگرد آزمون که در جریان درگیری با ماموران پلیس زخمی و مجروح شده بود، در بیمارستان تسلیم مرگ شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز آبادان، درپی شهادت مدافع نظم و امنیت، سرگرد مهدی آزمون در شانزدهم شهریور امسال در شهرستان آبادان، دستگیری عامل این جنایت که از شروران سابقه‌دار بود، در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت تا این‌که متهم فراری چند روز پیش در درگیری با ماموران زخمی و دستگیر شد. او در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت، اما دو روز پیش فوت کرد .