دیگر مصاحبه نكنید

شفر به بازیكنان استقلال؛

دیگر مصاحبه نكنید

استقلال تهران یك روز بعد از مصاحبه‌های جنجالی تمرین خود را پشت درهای بسته برگزار كرد. با وجود انتقاد بازیكنان تمرین دیروز هم در زمین شماره دو آزادی برگزار شد. پیش از شروع تمرین اعضای تیم فوتبال استقلال با محمد بنا چهره سرشناس كشتی ایران و سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی دیدار و گفت‌وگو كردند. اعضای تیم ملی كشتی در پیست دو‌و‌میدانی مجموعه آزادی در حال تست آمادگی جسمانی بودند و استقلالی‌ها به محض دیدن بنا و كشتی‌گیران با آنها خوش و بش كرده و صحنه‌های جالبی در ورزشگاه آزادی رقم خورد. همچنین شفر از نزدیكانش توضیحاتی را پیرامون تیم ملی كشتی فرنگی ایران و شرایط آن جویا شد.
فرهاد مجیدی كه به دلیل سرماخوردگی در تمرین یكشنبه حضور نداشت دیروز در كنار دیگر مربیان بازیكنان را تمرین داد. 
البته این شایعه به گوش می‌رسید كه فرهاد مجیدی خبر داشت بازیكنان قصد دارند علیه مدیریت مصاحبه كنند و به همین خاطر در تمرین دیروز حاضر نشد. كسی این شایعه را تایید نكرده و باید دید خود فرهاد در صورت حرف زدن در این باره چه خواهد گفت.
با توجه به حواشی رخ داده و مصاحبه‌های یكشنبه بازیكنان ،شفر دیروز برای دقایقی با آنها صحبت كرد و از بازیكنان تیم استقلال خواست مصاحبه‌ای انجام ندهند. شفر تأكید كرد تیم استقلال در آستانه بازی با پارس جنوبی باید روی سه امتیاز این مسابقه تمركز كند و او خودش مشكلات را به مدیریت باشگاه منتقل می‌كند و از بازیكنان خواست تا مصاحبه‌ای در این زمینه انجام ندهند.