کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

قتل معاون اسبق شهردار برای سرقت سینی و فرش
مرد کارتن‌خواب که معاون اسبق شهردار تهران را به قتل رسانده بود، بازداشت شد و اعتراف کرد از خانه مقتول فرش و سینی مسی سرقت کرده است. 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه ششم تیر امسال زنی 71 ساله که معاون اسبق شهردار تهران در دوران سازندگی بود در خانه‌اش در کوی نصر تهران به قتل رسید. با دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران، تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت آغاز و با تحقیق از پرستار مقتول، معلوم شد مردی به بهانه آوردن بسته پستی وارد خانه شده، هردوی‌شان را کتک زده و بعد از قتل پیرزن اموالی سرقت کرده است. سرانجام چندی پیش رد مرد معتاد کارتن‌خواب که شوهرخواهر سابق مقتول بود به دست آمد و او بعد از شش ماه فرار در اشتهارد کرج بازداشت شد. 
متهم به قتل در جریان تحقیقات قضایی - پلیسی اعتراف کرد: «کارتن‌خواب و شیشه‌ای بودم. آن شب به بهانه دادن بسته پستی وارد خانه پیرزن شدم. بسته خالی را کنجی انداختم. پیرزن مرا شناخت، او و پرستارش داد و فریاد می‌کردند که هردو را کتک زدم، مشتی هم به پیرزن زدم که بیهوش شد. دستپاچه شده بودم و فقط تخته‌فرش ابریشم 12 متری و سینی مسی را سرقت کردم. سینی را پنج میلیون فروختم اما فرش را جای نمناکی گذاشته بودم که پوسیده شد.»

شلیک مرگبار به راننده نیسان 
راننده خودروی نیسان با شلیک گلوله در بزرگراه امام علی(ع) تهران به قتل رسید.
​​​​​​​به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 21 و 30 دقیقه یکشنبه ششم آذر امسال شلیک به راننده خودروی نیسانی به پلیس گزارش شد و ماموران و امدادگران اورژانس با حضور در محل، راننده را به بیمارستان انتقال دادند اما او ساعت دو بامداد جان باخت. تحقیقات محلی نشان داد، سرنشینان خودرویی به بهانه پرسیدن آدرس در کنار نیسان قرار گرفته و سپس به راننده 28 ساله آن شلیک کرده و از محل گریختند.  تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از این جنایت ادامه دارد.