زنگ‌‌خطر برای رژیم‌صهیونیستی و حامیانش به صدا در‌آمده است

زنگ‌‌خطر برای رژیم‌صهیونیستی و حامیانش به صدا در‌آمده است

سخنگوی وزارت خارجه تأکید کرد: تقلای رژیم صهیونیستی با حمایت رژیم آمریکا به‌منظور سازش با تعداد بیشتری از دولت‌ها، تأثیری در تقلیل تنفر ملت‌های جهان نسبت به این رژیم و ماهیت نامشروع آن نخواهد داشت.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران، در یک رشته توییت عنوان کرد: «زنگ‌های خطر برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن به‌صدا درآمده است؛ بحران و بن‌بست سیاسی و امنیتی داخلی در رژیم اشغالگر قدس، تسری مقاومت ضداشغالگری از غزه به کرانه غربی و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ و جهانی شدن نفرت از این رژیم که ابعادی از آن در حاشیه ‎جام‌جهانی فوتبال در ‎قطر دیده می‌شود.»
‏وی افزود: «تصویب قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل در معرفی روز تأسیس «اسرائیل» به روز «فاجعه و ‎نکبت» و‌... تمرکز رژیم ‎آپارتاید صهیونیستی و حامیان آن بر ایران‌هراسی، تلاشی مذبوحانه و نافرجام برای انحراف انظار از مسأله ‎فلسطین و دادن تنفس مصنوعی به این رژیم غاصب در حال مرگ است.»
کنعانی خاطرنشان کر‌د: «تقلای رژیم صهیونیستی با حمایت رژیم آمریکا به‌منظور سازش با تعداد بیشتری از دولت‌ها، تأثیری در تقلیل تنفر ملت‌های جهان نسبت به این رژیم و ماهیت نامشروع آن نخواهد داشت. پیروز واقعی جام جهانی، ملت فلسطین و شکست خورده آن رژیم صهیونیستی است.»