«نه» به  بازار گرمی ضد انقلاب

بازار به فراخوان تکراری دشمنان روی خوش نشان نداد

«نه» به  بازار گرمی ضد انقلاب

این روزها که التهابات اجتماعی به‌واسطه عریان شدن چهره خشونت‌طلب اغتشاشگران فروکش کرده و افراد جامعه و حتی معترضان صف خود را از آشوبگران جدا کرده‌اند، دستگاه تبلیغاتی بیگانه با 300 رسانه و ارتش مجازی‌شان با فراخوان‌های تکراری و تصاویر بی‌نام و نشان سعی در القای این موضوع دارند که اقشار مختلف جامعه ایرانی همصدا و همنوا با فتنه‌گران به یک اعتصاب عمومی علیه نظام جمهوری اسلامی می‌پیوندد. 

معاندان بعد از ناکامی پروژه اعتصاب در آبان، این بار طی فراخوانی خواستار تعطیلی صنوف مختلف و توقف فعالیت‌های اقتصادی در روزهای 14، 15 و 16 آذر شدند. حتی فراتر از آن برای پیشبرد سناریوی کشته سازی تلاش کردند با کلید «مسلح شوید» عرصه کوچه و خیابان را به میدان جنگ داخلی تبدیل کنند.  پیگیری‌ها و بررسی‌ها اما حاکی از بی‌اعتنایی کامل اصناف در سراسر کشور نسبت به این تبلیغات است. اهل کسب و کار امروز هم مثل دیگر روزها به محل کار خود آمدند و به فعالیت روزمره خود پرداختند. 

هدف فتنه‌گران البته مشخص است. آنها که با به‌راه انداختن تجمعات غیرقانونی و سردادن شعارهای ساختارشکنانه و تشویق مردم به پیوستن به اغتشاشگران و حتی انجام عملیات تروریستی نتوانستند به اهداف خود مبنی بر ایجاد تزلزل در نظام جمهوری اسلامی و تضعیف جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی و تقویت جایگاه تجزیه‌طلبان در بین مردم بپردازند اکنون که تجمعات خیابانی به‌شدت کاهش پیدا کرده، قصد دارند برگ دیگری از برنامه‌های پشت پرده خود را رو کنند.  

ضد انقلاب این بار  به اسم اعتصاب و با القای شکل‌گیری مبارزه جدید مدنی، اقتصاد ایران را هدف‌گذاری کردند؛ ترفندی که در ظاهر فرم و قالبی از اعتراض خاموش دارد اما در نهان اقدام تروریستی برای بازی با معیشت مردم است. با این وصف، تردیدهای جدی که اغتشاشگران داخلی و حامیان خارجی آنها درباره روی خوش نشان دادن اقشار مختلف جامعه و اهل کسب و کار نسبت به این پروژه داشتند آنها را برآن داشت تا روی خشن و هولناک خود را نشان دهند و برای همراه کردن اجباری مردم از زبان تهدید استفاده کنند و حتی با اقدامات خشونت‌آمیز  از کسبه‌ای که صرفا به فکر معاش و خانواده‌ خود هستند، بخواهند به‌اجبار به اعتصاب کنندگان خیالی بپیوندند. تلاشی که البته حتی به شکل محدود هم به ثمر نرسید و مردم با آگاهی کامل، اغتشاشگران و تروریست‌ها را ناکام گذاشتند.

​​​​​​​ چهره عریان ضد انقلاب اغتشاشگر زمانی برملا شد که  آنها تصویر و اطلاعات اشخاص و اصنافی را که به این پروژه نپیوستند، منتشر و حتی آنها را با به خطر انداختن جان اعضای خانواده‌های‌شان تهدید کردند. خشم آشوبگران زمانی بیشتر شد که رئیس‌جمهور در آخرین سفر استانی خود به سنندج رفت و به‌رغم القای جو امنیتی بودن این شهر  در کوچه و خیابان حوالی بازار قدم زد و با مردم گفت‌وگو کرد و  مورد استقبال کسبه بازار سنندج قرار گرفت.  فراخوان‌های ضدانقلاب برای اغتشاش و آشوب در کشور در شرایطی منتشر شده که طی فراخوان‌های پیشین این جریان، مردم ایران اعتنایی به آنها نکردند و هرچه زمان بیشتر گذشت، آتش این فتنه‌انگیزی‌ها به خاکستر تبدیل شد.