در جریان نیستم

واکنش حسینی به پیشنهادات

در جریان نیستم

سیدمجید حسینی، یکی از مهره‌های فیکس و قابل اعتماد کارلوس کی‌روش در جام‌جهانی بود. این بازیکن هرچند در دیدار انگلیس عملکرد بدی داشت، ولی در دو بازی بعدی توانست عملکرد بهتری از خود به جای بگذارد. حسینی و پورعلی‌گنجی در قلب خط دفاعی تیم ملی جای شجاع‌‌خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان را گرفتند. حمایت کی‌روش از این دو بازیکن انتقاداتی در پی داشت و بعضی رسانه‌ها معتقد بودند اگر به همان زوج قبلی اعتماد می‌کرد، شرایط دفاعی ایران بهتر می‌شد. کارلوس کلا به بازیکنانی که در فوتبال اروپا حضور دارند، فرصت بیشتری می‌دهد. او معتقد بود حسینی در شرایط حرفه‌ای تمرین کرده و با توجه به شناختی که از عملکردش دارد، می‌تواند گزینه خوبی باشد. بعد از پایان جام، بعضی از رسانه‌های ترکیه‌ای نوشتند حسینی با پیشنهاداتی روبه‌رو شده و شاید باشگاه کایسری اسپور را ترک کند. وقتی در این باره از او سؤال کردیم، پاسخ داد: «من قرارداد دارم و بازیکن آزاد نیستم. باشگاه درباره همکاری ما تصمیم‌گیرنده است. من خودم در جریان هیچ چیز نیستم.» 

کنایه اسکوچیچ؛
عاقبت به خیر شدم!
اگر دراگان اسکوچیچ می‌دانست چه اتفاقاتی در تیم‌ملی در انتظار اوست، هیچگاه بابت برکناری‌اش به هیچ کسی انتقاد نمی‌کرد. پس از حضور مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، عذر او را خواستند و کارلوس کی‌روش را به عنوان جانشین ‌او انتخاب کردند. دراگان هم با ناراحتی بسیار تهران را ترک کرد و به کرواسی بازگشت. اسکوچیچ بعدها در مصاحبه‌ای به گلایه از اتفاقات رخ داده پرداخت اما اگر حالا با او صحبت کنید، متوجه چیزهای دیگری می‌شوید. دراگان اسکوچیچ با آگاهی از اتفاقات داخلی تیم در طول جام‌جهانی، به نزدیکانش با کنایه گفته: «من که عاقبت به خیر شدم!» گویا شرایط تیم‌ملی در زمان برگزاری بازی‌های جام‌جهانی عجیب بوده و اوضاع تا حد زیادی از دست کارلوس کی‌روش هم خارج شده بود. سرمربی تیم‌ملی حتی در جریان بعضی از تصمیمات بازیکنان قرار نداشت. اسکوچیچ با اطلاع از جزئیات اتفاقات اردوی تیم‌ملی چنین اظهارنظری کرده است. 

ریو فردیناند، نماینده طارمی شد
روزنامه رکورد پرتغال اعلام کرد که ریو فردیناند بازیکن سابق یونایتد در تلاش است طارمی را به لیگ برتر انگلیس ببرد. به ادعای این نشریه فردیناند در کار نقل‌وانتقالات است و بعد از ارتباط با مدیر برنامه‌های ایرانی مهدی، می‌خواهد زمینه این انتقال را مهیا سازد. عملکرد درخشان طارمی در مقابل انگلیس ‌، کارت ویزیت بسیار خوبی است که ریو فردیناند در جیب دارد تا به علاقه‌مندان احتمالی در رقابت برای جذب بازیکن پورتو ارائه کند.البته مهدی تا سال 2024 با پورتو قرارداد دارد و بند فسخ 60 میلیونی هم در قراردادش گنجانده شده است.