رگبار مرگ برای انتقام از رفیق قدیمی

رگبار مرگ برای انتقام از رفیق قدیمی

پسر جوان که برای انتقامجویی، دوستش را به رگبار بسته و به قتل رسانده بود به‌زودی در دادگاه محاکمه می‌شود و اولیای دم برای او درخواست قصاص کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، حدود یک سال قبل، تیراندازی در یکی از محله‌های جنوبی تهران به پلیس گزارش شد. ماموران باحضور در محل با پیکر غرق در خون پسری به نام هادی رو‌به‌رو شدند که با شلیک گلوله به قتل رسیده بود. هادی به دلیل شدت خونریزی قبل از انتقال به بیمارستان جان باخت. 
تحقیقات از شاهدان مشخص کرد، او از سوی سرنشینان یک دستگاه پژو سفید هدف گلوله قرار گرفته است. با بررسی دوربین‌های مداربسته، هویت مالک خودرو که زن میانسالی بود، شناسایی شد. این زن در تحقیقات عنوان کرد در زمان حادثه خودرو در اختیار پسرش سعید بوده است که در ادامه سعید دستگیر شد. او خود را در ماجرای قتل بی‌گناه دانست و گفت: «یکی از دوستانم به نام عارف یک ماه قبل چاقو خورده و در بیمارستان بستری بود. روز حادثه عارف را در خیابان دیدم و از من خواست او را به خانه‌شان برسانم اما وقتی در خیابان هادی را دید، اسلحه کلاشینکفی که همراه داشت را از زیر لباسش بیرون آورد و به سمت او شلیک کرد. شوکه شده بودم و با فریادهای عارف از آنجا دور شدم.»
با شناسایی هویت ضارب، کارآگاهان او را در عملیاتی دستگیر کردند. عارف در تحقیقات با اعتراف به قتل، گفت: «من و هادی دوست بودیم اما مدتی قبل اختلاف پیدا کردیم، آخرین بار با چاقو به جانم افتاد و مرا تا یک قدمی مرگ برد. در بیمارستان وقتی ماموران سراغم آمدند، ادعا کردم ضارب را نمی‌شناسم. وقتی مرخص شدم از یک تبعه افغان سلاح کلاشینکف را به مبلغ 20 میلیون تومان خریدم و به دنبال فرصتی برای اجرای نقشه‌ام بودم. روز حادثه هادی را در خیابان دیدم و به سمتش شلیک کردم.»با اعتراف مرد جوان به این قتل با انگیزه انتقامجویی و بازسازی صحنه قتل، پرونده وی برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و او به‌زودی در شعبه پنجم از خود دفاع می‌کند. اولیای دم مقتول با شکایت از عارف برای او درخواست قصاص کردند.