کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

خودکشی دختر جوان به‌‌خاطر سوء‌ظن
دختر جوان که تصور می‌کرد پسر موردعلاقه‌اش به او خیانت کرده، خود را از بالای پل عابر به پایین انداخت و جان باخت.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه بیست‌ویکم آذر امسال دختری جوان از بالای پل عابر در شهرک آپادانای تهران به پایین افتاد و فوت کرد‌. با توجه به مرگ مشکوک او با دستور قاضی محمد‌رضا صاحب‌جمعی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران  تحقیقات آغاز شد‌. ماموران با تحقیقات اولیه محلی متوجه شدند مرد جوانی با او دعوایش شده که ناگهان دختر به پایین پرت شده و فوت کرده است. این در حالی بود که مرد جوان که از صحنه حادثه فرار کرده بود از سوی پلیس شناسایی و بازداشت شد. او در جریان تحقیقات مدعی شد دختر را به‌طور اتفاقی دیده که  قصد خودکشی داشته و می‌خواسته او را منصرف کند که نتوانسته است. 
 با توجه به اظهارات متناقض مرد جوان، تحقیقات از او در پلیس آگاهی ادامه داشت تا این‌که دیروز گفت‌: در یک مغازه کیف‌و‌کفش در حوالی میدان فردوسی کار می‌کردم. دختر جوان به عنوان مشتری به مغازه‌ام آمده بود که با هم آشنا شدیم. او  10سال از من بزرگ‌تر بود‌. ارتباط دوستی‌مان ادامه داشت‌. او شک کرده بود که من به دختر دیگری علاقه‌مند شده‌ام و دیگر به او علاقه ندارم‌. هر چه به او می‌گفتم اشتباه می‌کنی، توجهی نمی‌کرد‌. عصر آن روز با هم قرار گذاشتیم تا صحبت کنیم. جروبحث‌مان شد و مشاجره‌مان بالا گرفت که عصبانی شد و یکدفعه از بالای پل به پایین پرید که من شوکه شده بودم  از صحنه فرار کردم.
تحقیقات پلیسی درباره ادعای پسر جوان ادامه دارد.

دستگیری دزدان ساختمان‌های نیمه‌کاره و خانه‌باغ‌ها
جانشین فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌غربی از انهدام باند سارقان و اعتراف آنها به 50فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و خانه‌باغ‌ها در شهرستان میاندوآب، خبر داد.
به گزارش جام‌جم، سرهنگ ایرج حسنخانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از وقوع چند فقره سرقت از خانه‌باغ‌ها، اماکن خصوصی و قطعات داخل خودرو در شهرستان میاندوآب، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت. ماموران با انجام شیوه و شگردهای خاص پلیسی، دو نفر از سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند. سارقان در بازجویی‌ها به 50 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره، خانه‌باغ‌ها و قطعات داخل خودرو اعتراف کردند.  با تلاش ماموران یک نفر مالخر نیز در این‌خصوص دستگیر  و در بازرسی از مخفیگاه وی، تعدادی از وسایل سرقتی کشف و ضبط شد. ارزش اموال مسروقه 10 میلیارد ریال برآورد شده که در این رابطه دو نفر سارق حرفه‌ای و یک نفر مالخر اموال سرقتی دستگیر شدند.

کشف جسد  دختر گمشده در کارون 
پس از یک هفته جست‌وجوی آتش‌نشانی اهواز، خانواده و افراد محلی، پیکر دختر گمشده اهوازی در رودخانه کارون پیدا شد.
محسن فرهادی، پسرعموی دنیا، دختر گمشده  به ایسنا گفت: برادرزاده 22ساله‌ام غروب چهارشنبه ۱۶آذر امسال در بلوار ساحلی حوالی پل کابلی اهواز وقتی برای دیدن یکی از دوستانش رفته بود،  ناپدید شد. از آن روز  همه خانواده و نیروهای امدادی در تلاش برای یافتن او بودند. سرانجام  پیکر وی ظهر  پنجشنبه بیست و چهارم  آذر در امتداد رودخانه کارون در پایین دست شهر اهواز  که در روستای مظفریه در بخش جنگیه بود از سوی افراد محلی روستا کشف شد.