او راننده اتوبوس است!

لقب جدید اسکوچیچ به کی‌روش با چاشنی حمله به نبی

او راننده اتوبوس است!

نبی سرپرست تیم‌ملی و نایب رئیس فدراسیون فوتبال ادعا کرد بین دو نیمه بازی ایران و الجزایر بازیکنان تیم نمی‌خواستند بازی کنند.

اسکوچیچ در واکنش به این ادعا دیروز گفت: «برخلاف میل باطنی‌ام اما باید جواب بدهم. آقای نبی عزیز من واقعا دیگر قصد نداشتم با شما بحث کنم، اما اظهارات اخیر شما در مورد دوران حضور من باعث شد این کار را انجام دهم. هر بار که علیه من چیزی می‌گویی، افتخار می‌کنم که در طرف مقابل شما هستم. نه شما (نبی)، نه آقای تاج و نه آقای‌خراطی، در تیم من نبودید. تو از دنیایی هستی که کیلومترها با من فاصله دارد. کاملا واضح است که شما و همکاران‌تان با طمع و خودخواهی در حال نابود کردن فوتبال ایران هستید و تنها نتیجه‌ای که تا الان گرفتید، شکست بود.»
او ادامه داد: «امروز همه می‌دانند که افراد شما مدت‌ها پیش با بازیکنان و مربی جانشین من (کارلوس کی‌روش) در ارتباط بوده‌اند و شما دلیل عدم اتحاد در تیم بودید. اکنون شکاف‌های بزرگ‌تری وجود دارد، زیرا به برخی از بازیکنانی که از شما حمایت کردند، بدهی‌های خود را با آوردن این بازیکنان به جام‌جهانی پس دادید و به همین دلیل مسن‌ترین تیم‌ملی مسابقات را تشکیل دادید.» اسکوچیچ همچنین گفت: « از شما می‌خواهم از نام من برای توجیه بزرگترین شکست خود یعنی دریافت ۶ گل مقابل انگلیس و شکست مقابل آمریکا در حساس‌ترین بازی برای ایران در تاریخ جام‌جهانی استفاده نکنید. در عوض، از پاداش‌ها لذت ببرید، پاداش‌ها و ماشین‌هایی که برای شما به دست آورده‌ام و بابت این واقعیت از من تشکر کنید.»
سرمربی سابق کمی عمیق‌تر به تحلیل اتفاقات جام‌جهانی پرداخت و توضیح داد: «بهانه‌های شما برای شکست برابر انگلیس خنده‌دار ترین جوکی بود که در عمرم شنیدم و باعث خنده من شد. ترکیب شما صبح منتشر شد و همین باعث شد انگلیس تاکتیک راننده اتوبوس شما را بداند و با آن تطبیق پیدا کند؟ هر کسی که دانش اولیه فوتبال را داشته باشد در عرض چند ثانیه با ترکیب شما سازگار می‌شود. رسانه‌ها و هواداران را سرزنش نکنید. آقای مارکار شما گفته بودید تا به حال با 3 دفاع بازی نکرده بودید و آن را برابر انگلیس امتحان کردید. شما شناخت درستی از ترکیب خود نداشتید، با 3 دفاع بازی نمی‌کردید بلکه با 5 دفاع در حال بازی بودید. من هیچ وقت نگفتم بازی شما برابر ولز شبیه تیم من بود. من گفتم با آن بازی یک قدم به بازی تیم من نزدیک شدید. اگر بخواهید شبیه تیم من بازی کنید باید هجومی‌تر می‌بودید. باید استعداد‌های جوان را به جام‌جهانی می‌بردید نه بازیکن‌هایی که باعث بازگشت تو به ایران شدند و با آنها پیرترین تیم جام‌جهانی را تشکیل دادی. باید بازیکن‌ها را با توجه به توانایی‌هاشان دعوت می‌کردی نه به خاطر کمک به بازگشت تو به تیم‌ملی. بزدل‌ها در داخل و خارج زمین هستند. من پشت دستیارانم پنهان نمی‌شوم و هر چیزی که به آن فکر می‌کنم را می‌گویم.»او در پایان خطاب به نبی و همکارانش در فدراسیون گفت: «دوستان لطفا مسئولیت تصمیم خود را برای آوردن مربی (کارلوس کی‌روش) بپذیرید که برای سومین بار متوالی در تلاش برای صعود از دور گروهی ناکام ماند و در مرحله مقدماتی جام‌جهانی، نتوانست کلمبیا و مصر را به جام جهانی بیاورد. بهانه‌هایی به نام من با داستان‌های خیالی .جناب نبی شما اعتماد به نفس زیادی دارید که بتوانید روش کار من را تحلیل کنید. من می‌دانم که نتایج من شما را آزار می‌دهد، من شما را کاملا درک می‌کنم، زیرا شما با اعتماد به نفس و تجربه زیاد، بازنده هستید.»

واکنش سرمربی فاینورد به جدایی احتمالی جهانبخش
سرمربی تیم فوتبال فاینورد هلند به انتقال احتمالی علیرضا جهانبخش به پاناتینایکوس یونان واکنش نشان داد. آرنه اسلوت انتظار دارد که علیرضا جهانبخش را برای نیم‌فصل دوم اردیویژه هلند نیز در اختیار داشته باشد. گفته می‌شود باشگاه پاناتینایکوس صدرنشین جدول رده‌بندی سوپرلیگ یونان تمایل به جذب بازیکن ایرانی فاینورد دارد.  سرمربی فاینورد اما می‌گوید «هیچ پیشنهاد جدی برای علیرضا جهانبخش وجود ندارد». بازیکنی که ماه گذشته میلادی تیم ملی ایران را در جام جهانی 2022 همراهی کرد. آرنه اسلوت گفت: همیشه علاقه باشگاه‌ها به بازیکنان خوب و شایعات درباره آنها وجود دارد. با این حال تمرکز جهانبخش روی فاینورد است و این را در بازی دوستانه‌مان دیدید. پیش از این رسانه‌های یونانی از انتقال قرضی علیرضا جهانبخش به پاناتینایکوس پس از توافق با فاینورد هلند خبر داده بودند. با توجه به صحبت‌های سرمربی فاینورد شانس انتقال جهانبخش و جدایی‌اش از فاینورد بسیار کم است.