مردم، مهم‌ترین پشتوانه پلیس در ماموریت‌ها هستند

مردم، مهم‌ترین پشتوانه پلیس در ماموریت‌ها هستند

رئیس مرکز مطالعات راهبردی فراجا از مردم به عنوان مهم‌ترین پشتوانه پلیس در تمام ماموریت‌های محوله یاد کرد و گفت: زمانی سازمان انتظامی کشور در ماموریت‌های خود موفق خواهد بود که بتوانند مشارکت و همراهی مردم را با خود داشته باشند.

به گزارش جام‌جم، سردار احمدرضا رادان در آیین رونمایی از کتاب نظریه پلیس هوشمند گفت: این کتاب یک نظریه روان‌شناختی شخصیتی است که به توصیف ویژگی‌ها، ابعاد و صفات افسران هوشمند پلیس می‌پردازد. 
وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: پلیس تنها زمانی می‌تواند به گونه‌ای موثر و رضایت‌آمیز انتظارات پیوسته در حال تغییر و افزایش مردم را برآورده کرده و نظم و امنیت دستخوش تغییر جامعه را سر و سامان ببخشد که بر مبنای یافته‌های نظریه پلیس هوشمند، پیوسته ظرفیت توانمندی و کارآمدی خود را افزایش دهد و تراز پیچیدگی و بهنگام‌بودن خود را بهبود بخشد.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی فراجا از انتظامی ملی به عنوان یک فرآیند اجتماعی یاد کرد و گفت: برای تحقق انتظام و امنیت پایدار در کشور باید تمام سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط و با همراهی و مشارکت مردم برای عینیت‌بخشیدن به امنیت در جامعه تلاش کنند.