۴۰اثر فاخر در آستانه کلیدزدن

رئیس رسانه‌ملی خبر داد

۴۰اثر فاخر در آستانه کلیدزدن

رئیس رسانه‌ملی در دیدار با فعالان فرهنگی استان فارس، از آماده‌بودن ده‌ها طرح و اثر فاخر جدید در حوزه سریال، مستند و نماآهنگ برای تولید خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی رسانه‌ملی، پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما در ادامه سفر به فارس و افتتاح طرح‌های جدید در صداوسیمای این استان، با اعضای جبهه فرهنگی انقلاب نیز دیدار کرد و به گفت‌وگو نشست. 
جبلی با بیان این‌که در دوره جدید تحول در رسانه‌ملی ارتباط با فعالان حوزه فرهنگ به عنوان یک شاخص برای انتخاب مدیران ارشد به‌ویژه در استان‌ها در نظر گرفته‌شده، گفت: اگر این تعامل دوسویه برقرار شود، می‌توانیم بسیاری از مشکلات فرهنگی در جامعه را برطرف کنیم. 
وی با بیان این‌که تلاش می‌کنیم مطالبه‌گری رسانه‌ای تبدیل به سیاه‌نمایی نشود، تاکید کرد: مطمئنا می‌توانیم حتی مشکلات بسیار بزرگ را از طریق رسانه‌ملی در جامعه حل کنیم. وی آزادسازی سواحل را ازجمله این دستاوردها خواند و گفت: در صورت هم‌افزایی مستمر رسانه، دولت و دستگاه‌های اجرایی و مردم، هیچ مشکلی روی زمین نخواهدماند. ‌
رئیس صداوسیما به ریل‌گذاری جدید در رسانه‌ملی اشاره کرد و توضیح داد: براساس سند تحول رسانه‌ملی 12محور محتوایی در حوزه‌های مختلف از جمله زنان، جوانان، پیشرفت، تاریخ معاصر انقلاب، تاریخ معاصر کشور و... در کارگروه‌های مختلف در حال پیگیری بوده و در حال تولید ایده و پیشنهاد طرح در گونه‌های مختلف برنامه‌نویسی از جمله مستند، نماآهنگ و سریال هستند. وی یادآور شد: تاکنون ده‌ها طرح در حوزه‌های محتوایی یادشده آماده کلیدزدن است. 
در ادامه این جلسه، برخی اعضای جبهه فرهنگی انقلاب در استان فارس به بیان دیدگاه‌ها و مسائلی همچون پیگیری مطالبات رهبری و مردم در استان، حضور بانوان در صداوسیما، حضور به موقع رسانه‌ملی برای جریان‌سازی، توجه ویژه به حوزه عفاف و حجاب و پرهیز از سیاه‌نمایی‌های اجتماعی، تشکیل کرسی‌های آزاداندیشی، عدالت‌محوری، استقلال‌محوری، استکبارستیزی، پرداختن به موضوع فرقه‌ها و ادیان، پرداختن به موضوع عشایر و ساخت سریال در این حوزه، برون‌سپاری تولیدات، توجه بیشتر به گردشگری، تولید فیلم‌کوتاه و انعکاس آنها در رسانه، تخصصی‌شدن شبکه‌های استانی، استقلال رسانه‌ای، ایجاد برنامه برای جذب مخاطب، راه‌اندازی اتاق فکر برای تولید محتوای رسانه‌ای و توجه به محوریت حرم مطهر شاهچراغ(ع) پرداختند و با رئیس صداوسیما تبادل‌نظر کردند.