بدون تیتر

بدون تیتر

در لایحه بودجه ۱۴۰۲، دولت برای حقوق کارکنان، افزایش ۲۰درصدی را نسبت به سال گذشته به‌صورت متوسط در‌نظر گرفته است که در صورت تصویب مجلس شورای اسلامی، این میزان افزایش از سال آینده اعمال خواهد شد.

 امکان واردات کالاهای اساسی (کنجاله، جو، ‌ ذرت و خوراک طیور) تا سقف 1.5میلیارد دلار طبق ابلاغ معاون اول رئیس جمهوری فراهم شد و فرآیند تخصیص و پرداخت ارز برای محموله‌های موضوع ابلاغ یاد شده از امروز به فوریت انجام می‌شود.  

 رضا شهبازی، مدیرکل دفتر مخاطرات، زیست‌محیطی و مهندسی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی درباره فرونشست در سه منطقه جنوب، جنوب‌غرب استان تهران و همچنین اصفهان هشدار داد و گفت: پدیده فرونشست زمین تهدیدی بزرگ برای شهرهای بزرگ مثل تهران است.

 علیرضا جعفری، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از برنامه‌ریزی برای ۱۸هزار هکتار زمین به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید خبر داد و گفت:‌ پروژه ۳۰۰واحدی نهضت ملی مسکن پرند به‌زودی بهره‌برداری می‌شود.

 غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: شرایط کنونی به‌گونه‌ای پیش می‌رود که نرخ ارز تبدیل به موضوعی سیاسی شده است و راه‌حل‌های علمی آن مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

 حمید فرمانی، رئیس انجمن سیمان با بیان این‌که سیمان گران نشده و عرضه هم کم نیست، گفت: ما نگفتیم کارخانجات سیمان تعطیل شده‌اند بلکه گفتیم گاز ۵۴ شرکت قطع شده و تولید با استفاده از مازوت انجام می‌شود.

 پیمان حصادی، مجری طرح گیاهان قندی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: در سال‌جاری بیش از 6.7میلیون تن چغندرقند بهاره و پاییزه تولید و تحویل کارخانه‌ها شد.

 حسن خوشخو، معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی گفت: برای مسافران خارجی تست کرونا و کارت واکسن در بدو ورود به کشور بررسی می‌شود.

 بازرسی‌های میدانی بانک مرکزی از شعب بانکی در زمینه رعایت ضوابط این بانک در مورد نرخ سود سپرده‌های بانکی از روز گذشته آغاز و اقدامات تنبیهی لازم در مورد بانک‌ها و شعبه‌های متخلف انجام شد.
ضمیمه چار دیواری