کاهش قیمت پیاز

کاهش قیمت پیاز

اسدا... کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران در پاسخ به این‌که آیا قیمت پیاز کاهشی شده یا خیر، گفت: بر اساس کشف قیمت عمده‌فروشی کارشناسان ما در میدان مرکزی میوه و تره‌بار در روز یکشنبه قیمت پیاز 2 تا 5هزار تومان کاهش یافته‌ است.

وی ادامه داد: در حال حاضر قیمت عمده هر کیلو پیاز از ۱۹ تا ۲۳ هزار تومان به ۱۵ تا ۱۷ هزار تومان رسیده است. وی اضافه کرد: باید تعادل قیمت میان مصرف‌کننده و تولیدکننده حفظ شود تا هر دو گروه ضرر نکنند.

کاهش 70 درصدی صادرات گاز
شرکت بوتاش؛ اپراتور خط لوله دولتی ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد میزان گازی که از ایران به ترکیه ارسال می‌شود، از اول ژانویه به دلیل مشکل فنی در شبکه ایرانی، به میزان ۷۰ درصد کاهش پیدا کرده و مقامات ترکیه از ایران خواسته‌اند هرچه سریع‌تر این مشکل را برطرف کنند. بوتاش اعلام کرد ترکیه برای جلوگیری از اختلال در مصرف گاز در این کشور، اقدامات احتیاطی را انجام داده و گاز ذخیره شده، برای تامین تقاضا مورد استفاده قرار گرفته است.

آمار
بلومبرگ با استناد به داده‌های شاخص میلیاردرهای خود گزارش کرد میلیاردرهای روس از پایان فوریه، بیش از ۹۳‌میلیارد دلار خود را از دست داده‌اند.