فرار شیر از سیرک! 

فرار شیر از سیرک! 

ویدئویی که در شهر لوئویانگ استان هنان در ۱۵ آوریل فیلمبرداری شده است، شیر‌ها را نشان می‌دهد که ناگهان از حصار آهنی خارج و باعث وحشت تماشاگران می‌شوند.

یکی از شیر‌ها را قبل از این‌که بتواند به بیرون برود، مهار کردند اما شیر دیگر در پارکینگ سیرک به سمت تماشاگران رفت. در بیانیه‌ اداره تبلیغات لوئویانگ که همان روز منتشر شد، آمده‌است: در حین اجرای آزمایشی سیرک بین‌المللی گلوبال پیک در حدود ساعت ۱۰و45دقیقه صبح، یک قلاده شیر به طور تصادفی از محوطه فرار کرد. خوشبختانه این حیوان در کمتر از ۱۵دقیقه توسط نگهبانان به دام افتاد. در این حادثه به کسی آسیب نرسید. رسانه‌های محلی گزارش دادند این سیرک که به تازگی راه اندازی شده، قرار بود تا ۳۰ آوریل در شهر بماند. 

فرصت‌سوزی اتوبوسی
ماجرای اتوبوس‌های پایتخت همچنان ادامه دارد. رئیس شورای شهر تهران درخصوص خرید اتوبوس‌های دست دوم گفته است: «تعدادی اتوبوس نو که در بازی‌های آسیایی قطر به کار گرفته‌شده بود برای فروش گذاشته شد و ما اعلام کردیم هزار دستگاه را خریداری کنیم اما مخالفت شد و گفتند کسر شأن است.» مهدی چمران گفته است در زمان کرونا نیز تا زمان تولید واکسن، دولت از کشورهای دیگر واکسن وارد کرد تا از مرگ افراد جلوگیری شود و ما در بخش اتوبوس نیز گفتیم اتوبوس‌های تقریبا نو که قیمت آن یک‌پنجم قیمت دیگر اتوبوس‌هاست، خریداری کنیم. درخواست ما این است که حرف‌های ما را تقطیع نکنند؛ مردم در شرایط نامناسبی هستند و ما می‌خواستیم کاری انجام دهیم.»