رشد نماد دی در بورس

رشد نماد دی در بورس

مدیرعامل بانک دی جامعه ایثارگری را اولویت اول این بانک در ارائه تسهیلات مسکن دانست و گفت: اماده تامین مسکن جامعه ایثارگری هستیم.

علیرضا قیطاسی» مدیر عامل بانک دی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی حیات ضمن ارائه گزارش عملکرد سال گذشته این بانک گفت: بر اساس برنامه عملکردی تعریف شده برای بانک دی در سال ۱۴۰۱ گزارشی از بخش مالی استخراج شده که این گزارش حکایت از قابل قبول بودن عملکرد بانک در سال گذشته دارد. مدیر عامل بانک دی در ادامه عنوان کرد: این بانک در حوزه املاک، موضوع یازده مرحله واگذاری و مزایده املاک را داشته که آخرین مرحله آن در اسفند ماه سال گذشته به اجرا درآمد. یکی از املاک بزرگ مقیاس بانک دی معروف به «کوهستان پارک مشهد» است که با حمایت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مجموعه مدیران این بنیاد مقرر گردید تا با املاک کوچکتر به تهاتر گذاشته شود؛ این رویکرد گام بزرگی در جهت واگذاری املاک مازاد بانک به حساب می‌آید.
وی افزود: «کوهستان پارک مشهد» از املاک بزرگ مقیاس بانک دی محسوب می‌شود که در شهر مشهد در منطقه‌ای در آخر بلوار وکیل آباد قرار دارد. این ملک دارای حدود ۶۰ هکتار زمین است که برای واگذاری آن ۱۲ مرحله مزایده برگزار شده اما تا کنون خریداری نداشته است.  مدیر عامل بانک دی خاطر نشان کرد: با توجه به نیاز و تکلیف قانونی که بانک دی بر اساس ماده ۱۶ و ۱۷ قانون رفع موانع تولید دارد می‌بایست املاک مازاد خود را تعین تکلیف و واگذار نماید. وی با بیان اینکه  ملک «کوهستان پارک مشهد» جز املاکی است که به راحتی امکان واگذاری آن نبود، خاطر نشان کرد: با رایزنی‌هایی که با بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفته، تعداد املاکی که امکان فروش دارند مشخص و به بانک مرکزی معرفی شد. بر اساس مجوز ارائه شده از سوی بانک مرکزی این اجازه به بانک دی داده شد که «کوهستان پارک مشهد» را به صورت تهاتر به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار نماید.