مراحل اداری راه‌اندازی كسب‌وكار را طی كنید

مراحل اداری راه‌اندازی كسب‌وكار را طی كنید

مسلما هیچ‌كس به خاطر علاقه زیاد به پر كردن فرم‌های اداری تصمیم به راه‌اندازی كسب‌وكاری برای خودش نمی‌گیرد. اگر با انجام كارهای اداری مشكل دارید، بهتر است سراغ وكیل رسمی برای انجام كارهای قانونی راه‌اندازی كسب‌وكارتان بروید؛ زیرا هرچه این مرحله را به تعویق بیندازید چیزی تغییر نخواهد كرد، فقط ممكن است اگر این مراحل را در همان ابتدای كار به ترتیب طی نكنید، خود را در معرض دردسرهای بی‌موردی قرار دهید.
اگر دارای شركای كاری باشید، چنانچه همه‌چیز را قانونی و مكتوب پیش نبرید خود را در معرض اختلافات آتی بر سر سود و زیان شركت قرار خواهید داد. اگر حتی پای شراكت هم در میان نباشد، در صورتی كه كسب‌وكارتان را به صورت قانونی ثبت نكنید، ممكن است بعدا بر اثر مشكلات كاری با كارمندانتان برای حق‌الزحمه و بیمه و سایر مزایای خود از شما شكایت كنند و دچار مشكلات زیادی برای راه‌اندازی غیرقانونی كار شوید. 
بنابراین هر طور كه بخواهید به ماجرا نگاه كنید، انجام مراحل اداری باید حتما طی شود و راه فراری ندارد. اگر مشكل مالی برای پرداخت هزینه‌های وكیل رسمی دارید، از اطرافیانتان اطلاعاتی در مورد وكیل‌هایی بگیرید كه وكالت شركت‌های نوپا را به عهده می‌گیرند. این افراد معمولا برای دریافت دستمزد خود بر اساس شرایط مراجعه‌كننده روش‌های مختلفی دارند.