نَقد

نَقد


امیرعلی دانایی در گفت‌وگو با مهر، از علت نبودنش در برنامه ستاره‌ساز گفته و از روند فعلی این برنامه انتقاد كرد و گفت:
  من سعی كردم از ابتدا با گروه همراه باشم، در تمام جلسات به عنوان یكی از اركان برنامه حضور داشته باشم، نظراتم را با تیم تهیه و تولید مطرح كنم و بر اساس بخش‌های قراردادم در حوزه‌های مختلف تخصصی نیز مشاوره داشته باشم، اما بعد از آن‌كه دیدم دوستان بخش‌هایی از كار مرا در تدوین روی آنتن بریده‌اند و فرصت طرح ایده‌های من وجود ندارد خواسته یا ناخواسته انگیزه‌هایم را از دست دادم.
افت انگیزه و هیجان در من باعث نشد از قراردادم و نظم موردنیاز برای حضور در این برنامه كاسته شود، چرا كه به هر حال من به‌عنوان یك هنرمند كه البته در اینجا به‌عنوان یك مجری قرار بود روی آنتن بروم می‌بایست از آبروی حرفه‌ای خودم دفاع می‌كردم، هر چند به تشخیص دوستان روی آنتن این فرصت از من سلب می‌شد.
 شاید گله‌های من یك بحث تخصصی باشد اما به لحاظ حرفه‌ای من باید بر اساس مفاد قراردادم در كنار این پروژه باشم و هستم. بی‌شك هر برنامه‌ای كه نتواند از تمام داشته‌هایش بهترین استفاده را ببرد، خودش ضرر می‌كند. اگر چه من به لحاظ روحی و روانی از این مساله لطمه خوردم و در بسیاری از لحظات می‌دانستم می‌توانم بیش از آنچه از من می‌خواهند ارائه کنم، اما با رفتاری كاملا حرفه‌ای طبق نظر كارگردان و عوامل پروژه عمل كردم.