وزیر ورزش: هیات مدیره پیگیر ماندن برانكو است

پروفسور بماند دغدغه پرسپولیسی‌ها كم می‌شود

وزیر ورزش: هیات مدیره پیگیر ماندن برانكو است

برانكو می‌ماند یا نه؟ این سوالی است كه در یكی دو هفته اخیر مدام هواداران پرسپولیس از هم می‌پرسند. ظاهرا تكلیف مشخص نیست و این باعث بروز یك دغدغه كلی شده است. هر روز شوك جدیدی وارد می‌شود و هر روز یك خبر كه برانكو را از پرسپولیس دور می‌كند. با این حال این بار خبر برای هواداران پرسپولیس امیدواركننده است، حتی اگر رسانه‌های عربی جوسازی كنند و در جهت تضعیف پرسپولیس خبر بزنند كه پروفسور به زودی به عربستان سفر می‌كند. 
باشگاه پرسپولیس با مذاكراتی كه طی چند هفته گذشته داشته موفق شد بالاخره طلب برانكو را آماده كند و حالا آماده پرداخت به این سرمربی است. پرسپولیسی‌ها در این راستا منتظر هستند تا برانكو یا وكیلش روز دوشنبه با حضور در باشگاه مبلغ مورد نظر را دریافت كنند تا طرفین برای همكاری در فصل آینده مشكلی نداشته باشند. 
در این رابطه از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد آنها ضمن تامین مطالبات برانكو ایوانكوویچ، موفق به تامین پیش‌پرداخت فصل آینده او نیز شده‌اند و در حال حاضر قادر به پرداخت نقدی آن هستند. در حالی كه سرمربی كروات پیش از این خواستار پرداخت این مبلغ به‌صورت واریز به حسابش شده بود و باید دید این ماجرا به چه شكلی پیش خواهد رفت.
وزیر ورزش: هیات مدیره پیگیر ماندن برانكو است
مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در واكنش به سوالی درباره ماندن برانكو در پرسپولیس این واكنش را نشان داده است: «هیات مدیره با تمام توان در حال پیگیری است.»
او كه با اصرار خبرنگاران برای توضیحات بیشتر روبه‌رو شده بود ادامه داد: «خب چیز بیشتری كه نمی‌شود گفت. فقط تا جایی كه بنده می‌دانم اعضای هیات مدیره در تلاش هستند تا این سرمربی در پرسپولیس بماند. ظاهرا اقداماتی هم انجام شده است و آنها بهتر می‌توانند در این زمینه توضیح بدهند.»