العربیه: نظرسنجی‌ها خبرهای خوبی برای ترامپ ندارد

العربیه: نظرسنجی‌ها خبرهای خوبی برای ترامپ ندارد


نظرسنجی‌ها، حامل خبرهای خوبی برای ترامپ نیست و احتمال شکست او در برابر سه نامزد دموکرات، جو بایدن، برنی سندرز و الیزابت وارن را نشان می‌دهد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، شبکه سعودی العربیه، اعلام کرد: نتایج نظرسنجی‌ها در آمریکا، حامل خبرهای خوبی برای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور نیست.
 نادیا البلبیسی، خبرنگار شبکه تلویزیونی العربیه در واشنگتن، درباره آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ گفت: دونالد ترامپ ایالت تعیین کننده فلوریدا را که در انتخابات قبلی در آن پیروز شد، برای اعلام آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی‌اش انتخاب کرد. اما نظرسنجی‌ها، حامل خبرهای خوبی برای او نیست و احتمال شکست او در برابر سه نامزد دموکرات یعنی جو بایدن، برنی سندرز و الیزابت وارن را نشان می دهد. ترامپ به دستاوردهای دولت خود از جمله کاهش بیکاری، احداث دیوار در مرزهای مکزیک و خروج از توافقنامه هسته‌ای ایران پرداخت.
در ادامه این گزارش آمده است: ترامپ از مردم خواست شعار جدید تبلیغاتی او را انتخاب کنند. او از سارا سندرز، سخنگوی سابق کاخ سفید خواست تا او را تا پشت تربیون همراهی کند. ترامپ به علت سخنان خود درباره اخراج کردن یک میلیون مهاجر غیرقانونی در مدت یک هفته، با انتقاداتی روبه‌رو شده و یادآور فضای انتخابات سابق و ادبیات ضدمهاجرتی اوست. شمار زیادی از قانونگذاران دموکرات از جمله بعضی از نامزدهای ریاست جمهوری، خواهان اتخاذ تدابیری برای برکناری دونالد ترامپ هستند. اما نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در برابر چنین اقدامی مقاومت می کند و ترجیح می دهد رویارویی با ترامپ در پای صندوق های رای باشد.