قتل در بزم شبانه

قتل در بزم شبانه


پلیس پایتخت درجست‌وجوی مرد مهمانی است كه با انگیزه‌ای نامعلوم مرد افغان را در اتاق سرایداری كشت و دو دوست او را مجروح كرد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، سه‌شنبه هشتم مرداد امسال یكی از ماموران كلانتری مرزداران با رحیم دشتبان، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشكوك مرد افغان 22 ساله كه سرایدار ساختمانی در غرب تهران بود، خبرداد. بررسی‌های اولیه نشان داد كه سرایدار 22ساله براثر ضربه چاقویی كه به گردنش اصابت كرده بود زخمی شده و از سه روز پیش در بیمارستان بستری بوده كه سرانجام با وجود تلاش پزشكان فوت كرده است. همچنین معلوم شد كه دو نفر دیگر كه 30 ساله هستند و شب حادثه مهمان مقتول بودند نیز زخمی شده و بستری‌اند.
در جریان تحقیقات معلوم شد كه مقتول برادری دارد كه او نیز به‌طور سطحی زخمی شده و وی مصدومان را به بیمارستان منتقل كرده است. این مرد برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد و به افسر تحقیق گفت: برادرم مدتی بود كه به‌عنوان سرایدار در ساختمان مسكونی در محله مرزداران كار می‌كرد. هرازگاهی شب‌ها نزدش می‌رفتم. شب حادثه كه نزدش رفتم، دو نفر از دوستانش هم آمده بودند. ساعاتی نگذشته بود كه دوست دیگر برادرم هم آمد و با هم غذا خوردیم و بعد همراه دیگر مهمان‌ها و برادرم در همان اتاق سرایداری خوابیدیم تا روز بعد به محل  كارمان برویم. نیمه شب با شنیدن  صدا از خواب بیدار شدم. جوان مهمان به نام سعید، چاقوی خون‌آلود به دست داشت. برادرم و دو مرد مهمان دیگر كه از هموطنانم بودند، زخمی شده بودند. سمت سعید رفتم تا مانع فرارش شوم كه با هم درگیر شدیم. او چاقو به سمتم انداخت كه دستانم زخمی شد و مرا به كف اتاق انداخت و فرار كرد. همسایه‌ها كه متوجه سر و صدا شده بودند به كمك ما آمده و سه مصدوم را به بیمارستان رساندیم.