ربودن دختر جوان با ادعای خیانت

ربودن دختر جوان با ادعای خیانت

پسر جوان كه با همدستی برادرش، دختر مورد علاقه‌اش را ربوده و تلفن همراه و پول‌هایش را سرقت كرده بود دیروز در دادگاه ادعا كرد برای تنبیه كردن دخترجوان دست به چنین كاری زده است.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل تابستان سال ۹۷ دختر
 ۲۰ساله‌ای به نام ترانه با پلیس تماس گرفت و از پسری كه او را ربوده و اموالش را سرقت كرده بود شكایت كرد. وی گفت: مدتی قبل با پسر جوانی به نام پرهام آشنا شدم. او به من علاقه‌مند شده بود و می‌گفت قصد ازدواج دارد. چند ماه از آشنایی ما گذشته بود كه او حرف‌های عجیبی زد. پرهام ادعا می‌كرد من به او خیانت كرده و با دوستانش رابطه دوستانه برقرار كرده‌ام. چندبار به او گفتم اشتباه می‌كند اما قبول نكرد. آخرین‌بار او همراه برادرش دنبالم آمدند تا بیرون برویم، اما مرا حوالی بزرگراه یاسینی بردند. پرهام آنجا به‌شدت مرا كتك زد و شكنجه كرد. سپس تلفن همراه و كارت عابر بانكم را به زور از من گرفت و چهار‌میلیون تومانی را كه در كارت داشتم دزدید. آنها شبانه مرا در حاشیه بزرگراه یاسینی از ماشین پیاده كردند و گریختند. به‌دنبال اطلاعاتی كه دختر جوان به پلیس داد پرهام ۲۳ساله و برادرش پیمان ۲۷ساله به اتهام آدم‌ربایی و سرقت مقرون به آزار بازداشت شدند. آنها دیروز در شعبه ۱۲ دادگاه كیفری یك استان تهران پای میز محاكمه ایستادند. ابتدای این جلسه پرهام در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من عاشق ترانه بودم و می‌خواستم با او ازدواج كنم. اما او از اعتماد من سوء استفاده و به من خیانت كرد. من چندبار او را سوار ماشین دوستانم دیده بودم و می‌دانستم با دوستانم رابطه برقرار كرده است. به همین خاطر چند بار با او صحبت كردم تا دست از این رفتارها بردارد اما گوشش بدهكار نبود.
وی ادامه داد: آخرین بار با برادرم درد دل كردم و به او گفتم عاشق ترانه شده‌ام، اما او خیانت می‌كند. به همین خاطر نقشه كشیدیم تا او را تنبیه كنم. من و برادرم به بهانه تفریح دنبال او رفتیم. در میان راه با ترانه صحبت كردم و از او خواستم سر به راه شود، اما با بی‌اعتنایی جوابم را داد. من كه كنترل اعصابم را از دست داده بودم او را كتك زدم ولی باور كنید او را شكنجه نكردم. من قصد سرقت نداشتم. فقط برای این‌كه او را ادب كنم گوشی تلفن همراه و كارت عابر بانكش را گرفتم و بعد از دستگیری هم
 تلفن همراه و پول‌هایش را به او برگرداندم .
پیمان نیز معاونت در آدم ربایی و سرقت مقرون به آزار را انكار كرد و گفت: من فقط برای ادب كردن دختر مورد علاقه برادرم وارد این ماجرا شدم. ما قصد آدم‌ربایی نداشتیم.
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر كنند.