عقده‌گشایی ترامپ پس از شهادت سردار

عقده‌گشایی ترامپ پس از شهادت سردار


در حالی که مردم ایران با تشییع میلیونی خودشان نشان دادند که سردار سلیمانی بخشی از تاریخ و هویت این سرزمین است، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا طی سخنرانی دیروز در جمع هوادارانش در میلواکی،  سردار سلیمانی را مورد اهانت‌ بسیار زشتی قرار داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس‌جمهور آمریکا که از تبعات شهادت حاج قاسم سلیمانی در هراس است و هنوز تشییع میلیونی و باشکوه مردم در سراسر ایران اسلامی را از یاد نبرده است، دست به دامن الفاظ رکیک شد و با ادبیات سخیف و زشت خود درباره حاج قاسم سلیمانی حرف زد؛ غافل از اینکه این اقدام او نه تنها از عظمت و درستی راه شهید قاسم سلیمانی نمی‌کاهد بلکه اعتقاد دوستداران شهید را محکم‌تر و عزم آنها را برای ادامه راهش جزم‌تر خواهد کرد.
چنین اظهاراتی از سوی ترامپ واکنش گسترده‌ای از سوی کاربران فضای مجازی داشت و بسیاری از کاربران، طرح این‌گونه اظهارات را ناشی از عصبانیت ترامپ از حضور میلیونی مردم ایران و عراق در تشییع پیکر سردار سلیمانی دانستند.
یکی از کاربران در این باره نوشت: دلیل توهین بی‌شرمانه ترامپ به شهید سلیمانی، روشن است. او عصبانی است، او از دست مردم ایران عصبانی است. از حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید عصبانی است. ترامپ از این عصبانیت بمیر.
بسیاری از کاربران هم در واکنش به این توهین ترامپ، پاسخ میثم تمار به اهانت‌های ابن‌ مرجانه را آورده بودند که گفته بود: این خاصیت حرامزاده است که با تحقیر و تهمت، دشمنانش را آزار می‌دهد.
 یکی دیگر از کاربران هم نوشته است: حاج قاسم پس از شهادتش آیه‌های الهی می‌خواند و مردم را روشن می‌کند و ترامپ فاسد با خیزران توهین قصد دارد او را خاموش کند؛ اما کور خوانده است.
از دیگر واکنش‌های کاربران فضای مجازی می‌توان به این مطلب اشاره کرد: ترامپ نه فقط به قاسم سلیمانی که به همه 20 میلیون ایرانی شرکت‌کننده در تشییع او و میلیون‌ها ایرانی آرزومند شرکت در این تشییع اهانت کرده. او قبل از آن دنیا، در همین جا نتیجه اهانتش را به زودی خواهد دید.
کاربر دیگری هم نوشته است: ترامپ توهین زشتی به سردار سلیمانی کرده. این یعنی اگر پیش از این فکر می‌کرد با ترور او از دستش خلاص شده، تازه فهمیده که این آغاز دردسرهای بزرگ‌تر شهید سلیمانی برای استکبار است.
یکی دیگر از کاربران هم نوشته است: حاج قاسم سلیمانی آنقدر بزرگ هست که دشمن حتی پس از شهادتش هم تاب اثرات وجودی او را ندارد و اقدام به فحاشی کرده است.