مُچ AFC خوابید

استقلال و شهرخودرو به قطر رسیدند

مُچ AFC خوابید

در دو بازی مرحله اول پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برای تیم‌های ایرانی که به حکم ناجوانمردانه و غیرمنصفانه کنفدراسیون فوتبال آسیا به جای دو شهر ایران باید در دبی امارات برگزار می‌‌کردیم، هر دو نماینده ایران به برتری رسیدند تا نمایندگان ایران برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان این فصل به قطر بروند.
استقلال در اولین نمایش با سرمربی جدید خود فرهاد مجیدی توانست با نتیجه 3 بر صفر الکویت کویت را در هم بکوبد. در این بازی شیخ دیاباته و سیدحسین حسینی دو ستاره بی چون و چرای میدان بودند. دیاباته در دقایق 27 و 54 دو گل برای استقلال زد و در دقیقه 59 هم پشت محوطه جریمه تیم کویتی خطا گرفت تا وریا غفوری به زیباترین شکل ممکن این ضربه ایستگاهی مستقیم را به گل تبدیل کند.  سیدحسین حسینی هم در این بازی واکنش‌هایی بی‌نظیر داشت و موقعیت‌های فراوانی را گرفت.   
در دیگر بازی دبی، شهر خودرو ایران توانست با نتیجه 2 بر یک الرفاع بحرین را شکست دهد. محمدرضا خلعتبری در دقیقه 19 و امین قاسمی‌نژاد در دقیقه 82 برای شهرخودرو گل زدند و تنها گل تیم بحرینی در دقیقه 35 به ثمر رسید.
سه‌شنبه این هفته در دومین مرحله پلی‌آف، استقلال ایران به مهمانی الریان قطر خواهد رفت و در همین روز، شهر خودرو ایران هم در برابر السیلیه قطر بازی خواهد کرد.