اهل دعـوا و حـاشیـه نیستیم

پیروانی: هر کسی بخواهد حق پرسپولیس را بخورد واکنش نشان می‌دهیم

اهل دعـوا و حـاشیـه نیستیم

افشین پیروانی ،مدیر و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس هفته‌ای پیچیده و جنجالی پشت سر گذاشت. او بدون آن که اهل دعوا و درگیری باشد، وارد فضایی شد که برای دفاع از سرخپوشان، مجبور به انجام چند مصاحبه توفانی بود. پیروانی جواب محکمی به ادعای یکی از مربیان فوتبال داد که در مصاحبه‌های خود، پرسپولیس را کوبیده بود. البته افشین مورد حمایت هواداران و پیشکسوتان قرار گرفت و قرمزها پشت پیروانی ایستادند ،اما او می‌گوید بهتر است این دعوا را تمام شده بدانند. با او در مورد شرایط روزهای اخیر تیم، ماجرای درگیری با ارکان برخی از تیم‌ها و اوضاع و احوال بازیکنان پرسپولیس به صحبت پرداختیم که می‌خوانید.

 هر کسی توهین کند ،واکنش نشان می‌دهیم
پیروانی در ابتدا گفت: «همه می‌دانند من اهل حاشیه نیستم و در تمام این سال‌ها تلاش کردم تا از حواشی فرار کنم ،اما این بار متاسفانه مجبورم کردند تا ورود کنم و جواب برخی را بدهم. هر جا که نام پرسپولیس در‌میان باشد و توهینی به این باشگاه شود یا بخواهند حق تیم ما را بخورند، با واکنش من و همه پرسپولیسی‌ها مواجه خواهند شد.»
 نمی‌گذاریم حق پرسپولیس پایمال شود
او اضافه کرد: «خدا را شکر هواداران پرسپولیس همیشه از تیم‌شان حمایت می‌کنند. این جمله‌ای است که همیشه گفتم؛ ما پرسپولیسی‌ها اول خدا و بعد یکدیگر را داریم و باید پشت هم باشیم.
البته منظورم این دعواهای اخیر نیست. اتفاقا برخی پیشکسوتان و قدیمی‌های فوتبال هم با من تماس گرفتند تا وارد درگیری با آن افراد خاص شوند ولی من از آنها خواستم هیچ کس به این موضوع ورود نکند چون بحثی بود که ما شروع نکردیم اما باید تمامش می‌کردیم. دلیلی ندارد موضوعی را که باید در کمیته انضباطی و استیناف رسیدگی شود در رسانه‌ها پیگیری کنیم. باز هم تاکید می‌کنم که ما دنبال دعوا و درگیری نیستیم ولی نمی‌گذاریم حق پرسپولیس پایمال شود.»
 وظیفه ماست که حامی یکدیگر باشیم
سرپرست پرسپولیس در ادامه گفت: «از میلیون‌ها هوادار باشگاه تشکر می‌کنم. آنها خیلی از مسائل را در همین چند روز ثابت کردند. همیشه خودم را یک هوادار می‌دانم و تلاشم این است که همواره از پرسپولیس دفاع کنم. همه چیز از دیدار برگزار نشده مقابل سپاهان شروع شد و دیدید که ما به ورزشگاه رفتیم، همه چیز مهیای بازی بود ولی آنها بودند که وارد زمین نشدند. همه چیز در این پرونده مشخص است. ما هم می‌دانیم، آنها هم می‌دانند. حتی کمیته انضباطی با توجه به مستندات پرونده، رای را به نفع ما صادر کرد و امیدواریم این رای پا بر جا بماند. الان وظیفه ما این است که پای تیم محبوب‌مان بمانیم و اجازه ندهیم کسی علیه پرسپولیس موضع بگیرد یا حرفی بزند. کمیته استیناف حتما بهترین تصمیم را می‌گیرد و همه ما باید در انتظار تصمیم آنها باشیم. بگذارید دیگر به باقی مسائل و جزئیات اشاره‌ای نکنم ،چون همه چیز در این پرونده مشخص و کامل است.»
 نگرانی‌های زیادی داریم
پیروانی در نهایت گفت: «موضوع مهم در حال حاضر این است که نگذاریم شایعات روی تیم و بازیکنان اثر بگذارد. متاسفانه در روزهای گذشته شایعات زیادی در میان بود ،اما دیدید که بازیکنان ما با حرفه‌ای‌گری، مقابل این حواشی ایستادند. حقیقت این است که من با تمام بازیکنان در ارتباط هستم و با آنها تماس تلفنی دارم. همه می‌دانیم باشگاه دچار مشکل شده و مشکلات مالی گریبانگیر جامعه و تیم‌های فوتبال شده‌است. مطمئنا پرسپولیس هم مستثنا نیست. آرزوی من این است که آرامش تیم برای همیشه حفظ شود. البته نگرانی‌هایی هم داریم ،ولی مطمئن باشید همه دست به دست هم می‌دهیم تا قهرمانی جدید و اتفاقات خوب برای پرسپولیس رخ دهد.»