روحانی: به دنبال گشایش  در معیشت مردم هستیم

روحانی: به دنبال گشایش در معیشت مردم هستیم


رئیس جمهور با اشاره به ضرورت حفظ انسجام و همگرایی قوای سه‌گانه در راستای حل و فصل مشكلات اقتصادی و معیشتی مردم و مقابله با تحریم و توطئه دشمنان، تاكید كرد: دولت با همكاری قوای دیگر، به دنبال گشایش در اقتصاد و معیشت مردم است و نخواهیم گذاشت توطئه دشمنان به ثمر بنشیند.
حسن روحانی در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه با بیان این‌كه امروز دشمنان علاوه بر تحریم و اعمال فشار، به دنبال سیاه‌نمایی و ایجاد یأس، ناامیدی و دلسردی نسبت به آینده در میان مردم بوده و می‌خواهند با شایعه پراكنی، اختلاف و چنددستگی میان مسؤولان را به جامعه القا كنند، عنوان كرد: همه مسؤولان باید در گفتار و رفتار خود مراقب و هوشیار باشند تا بتوانیم توطئه دشمنان را خنثی كرده و امید و نشاط را در جامعه گسترش دهیم.
رئیس‌جمهور گفت: سران سه قوه و دیگر مسؤولان از پیشنهادها، انتقادات و راهكارهای همه متخصصان، كارشناسان و فعالان اقتصادی در مسیر بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم استقبال می‌كنند.
در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، پیشنهاد مطرح شده از سوی ستاد اقتصادی دولت برای مقابله با تحریم نفتی و هدایت نقدینگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ضمن استقبال از این طرح، تصمیمات لازم جهت نهایی شدن آن اتخاذ شد.