آن سوی مرزها

آن سوی مرزها

قتل اشتباهی به دلیل شباهت ظاهری
   چند شب پیش حوالی ساعت 11 فردی با اداره پلیس منطقه كروه وینگ در ایالت مینه‌سوتا آمریكا تماس گرفت و اعلام كرد كه در یكی از مناطق این شهر صدای تیراندازی شنیده می‌شود. وقتی نیروهای پلیس به محل موردنظر رسیدند، با مرد جوانی رو‌به‌رو شدند كه مسلح بود. براساس گزارش نیروهای پلیس، حدود دو ساعت طول كشید تا این فرد 29 ساله به نام كامرون موزر سلاح خود را به زمین گذاشته و تسلیم شود.
بعد از آن، جست‌وجوی نیروهای پلیس در حوالی محل تیراندازی شروع شد و بعد از چند دقیقه جسد زنی پیدا شد كه روی بدنش جای چند گلوله به چشم می‌خورد. مشخص شد قربانی زنی 46ساله به نام بتانی آنه است. بعد از آن كامرون با وثیقه‌ای یك میلیون دلاری به زندان ایالتی فرستاده شد. در ادامه تحقیقات نیروهای پلیس مشخص شد كامرون فرد اشتباهی را به قتل رسانده است. او قصد داشته نامزد سابق خود را به دلیل برخی اختلافات به قتل برساند. بنابر گزارش پلیس، كامرون صبح همان روز به محل اقامت نامزد سابقش رفته بود و بعد از درگیری، بسیار عصبانی شد. او بعد از چند ساعت و برای گرفتن انتقام به همان محل برمی‌گردد، اما به اشتباه بتانی آنه را به قتل می‌رساند. نیروهای پلیس در گزارش خود به این مساله اشاره كردند كه بتانی از لحاظ قد، هیكل و رنگ مو شباهت بسیار زیادی به نامزد سابق كامرون داشت.
قتل والدین با چاقو و تبر
یكی از اهالی ساكن در منطقه سدار رپیدز در ایالت آیوای آمریكا چند شب پیش با اداره پلیس این شهر تماس گرفت و اعلام كرد كه صدای داد و فریاد شدیدی از یكی از خانه‌ها به گوش می‌رسد. وقتی نیروهای پلیس به محل موردنظر رسیدند، با پسری جوان رو‌به‌رو شدند كه جلوی خانه‌شان نشسته بود و تمام لباس‌هایش غرق در خون بود.
این پسر 17 ساله به نام اتان الكساندر، همان لحظه به نیروهای پلیس گفت كه چند دقیقه قبل پدر و مادرش را با سلاح سرد كشته است. وقتی نیروهای پلیس وارد خانه شدند، با جسد خونین یك زن و مرد 46 و 47 ساله رو به رو شدند. اتان در بازجویی‌های خود اعتراف كرد كه والدینش را به ضربات چاقو و تبر به قتل رسانده است. او گفت با پدر و مادرش بر سر موضوع استقلال زندگی‌اش اختلاف داشت و آن شب وقتی مشاجره بالا گرفت، با چاقو به آنها حمله كرد. پدرش در همان ابتدا با چند ضربه كشته شد، اما مادرش زنده مانده و قصد داشته فرار كند که اتان با استفاده از تبر، جان مادرش را هم می‌گیرد.