شبكه نمایش میزبان «تام هنكس» می‌شود

شبكه نمایش میزبان «تام هنكس» می‌شود

 شبكه نمایش در كنار پخش فیلم‌های خود به مرور آثار هنرمندان نیز می‌پردازد.
به گزارش جام‌جم، شبکه نمایش در هفته پیش رو، در بخش صحنه‌گران به مرور آثار «تام هنكس»، یكی از محبوب‌ترین بازیگران سینما خواهد پرداخت. همچنین فیلم‌های خانوادگی ساعت 19 از دیگر برنامه‌های این شبكه در هفته آینده است.
فیلم و تله‌فیلم‌های ایرانی شبكه نمایش از شنبه
30 آبان تا 6 آذر به این ترتیب ساعت 13 پخش خواهد شد: آلتینای، ذهن خاموش، سیب ترش، تعبیر خواب، داستان عوضی، قهوه اسپرسو و 23 نفر نام فیلم‌های این بخش است.
همچنین فیلم‌های منتخب خانوادگی، كه بخش ثابت ساعت 19 شبكه نمایش است، در هفته پیش رو
 به ترتیب شامل این فیلم‌ها خواهد بود: یك پرونده عاشقانه، عكس خانوادگی، در جست‌وجوی ناكجاآباد، خوشحال‌باش آقای لی، پدر و پسر، هیچ‌گاه دیر نیست و مستاجر.
تام هنكس دو بار موفق به دریافت جایزه اسكار شده، سه بار نیز نامزدی این جایزه را در كارنامه دارد و از این حیث، جزو بازیگران موفق سینماست. تام هنكس با بازی در فیلم «بزرگ» تبدیل به ستاره‌ای نوظهور شد و با بازی در فیلم «فیلادلفیا» و
«فارست گامپ» در دو سال متوالی و دریافت دو جایزه اسكار، مبدل به چهره‌ای جهانی شد. فیلم‌های منتخب این بازیگر كه همین هفته از شبكه نمایش ساعت 21 پخش می‌شود، شامل این فیلم‌ها خواهد بود: مسیر سبز، لری كراون، ملاقات با آقای مجری، جاده‌ای به سوی تباهی، سالی، پست و ترمینال.
فیلم‌های ساعت 23 شبكه نمایش كه فیلم‌های جذاب است شامل این فیلم‌هاست: جنگجویان رودخانه وحشی، نوری در میان اقیانوس و جوخه آتش. سینمایی ایرانی: گینس، پنجره مخفی، زنده‌باد نارسیما ردی و خاكریز.
منتخب فیلم‌های كلاسیك این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: ال‌كندور، زندگی پرماجرا، انتقام، تشییع جنازه در برلین، برانیگان، حرفه‌ای‌ها و طوفانگر هستند كه ساعت 1 بامداد روی آنتن می‌رود.