پیگیر هنرمندان باشید

پیگیر هنرمندان باشید


اسماعیل سلطانیان، هنرمند پیشكسوت كشورمان كه مدتی است به دلیل عمل جراحی، خانه‌نشین شده، تنها خواسته‌اش از مسؤولان وزارت ارشاد و صداوسیما توجه بیشتر به هنرمندان پیشكسوت است.
ایسنا در تماسی تلفنی جویای حال این بازیگر شد. او كه به گفته خودش ۲۰ روز پیش یك عمل جراحی انجام داده ، درباره حال عمومی این روزهایش گفت: خدا را شكر بهترم. ۲۰روز پیش در بیمارستان آبان یك جراحی داشتم و مدتی بستری بودم، الان هم به‌دلیل داروهایی كه مصرف می‌كنم كمی معده و گوارشم دچار مشكل شده و اذیت می‌شوم اما در كل حالم بهتر است. در حال حاضر مدتی است در منزل پسرم دوران نقاهت را می‌گذرانم و استراحت می‌كنم تا  هرچه زودتر خوب شوم و بتوانم دوباره كار كنم.
این بازیگر قدیمی كه در سریال‌هایی چون یوسف پیامبر، مرد هزار چهره، پایتخت۲، معراجی‌ها، ستایش، وضعیت سفید و رستگاران ایفای نقش داشته، درباره این‌كه فكر می‌كند چقدر مسؤولان وزارت ارشاد و سازمان صداوسیما باید پیگیر حال هنرمندان پیشكسوت باشند و آیا در این مدت كسی جویای احوالش بوده‌؟ خاطرنشان كرد: باید باشند اما متأسفانه خیلی باشدها هست كه به نمی‌باشد تبدیل‌شده است. انتظاری از كسی ندارم، دوستان خیلی به من لطف داشتند، مردم کوچه‌بازار هم همین‌طور ولی هیچ‌کس از مسؤولان تماسی با من نگرفت و جویای حال من نشد. كسانی هم كه جویای حالم می‌شوند از لطف و بزرگواری‌شان است وگرنه انتظاری نیست.