هشدار شدید مقاومت به صهیونیست‌ها

هشدار شدید مقاومت به صهیونیست‌ها

گروه مقاومت «عرین الاسود» با انتشار بیانیه‌ای، رژیم‌صهیونیستی را تهدید و اعلام کرد که این رژیم از شدت حملات گروه‌های مقاومت، حیرت‌زده و شوکه می‌شود.

این گروه طی بیانیه‌ای با برعهده گرفتن عملیات چند روز پیش «کریات اربع» واقع در استان الخلیل، تصریح کرد: «شیری از شیران الخلیل، قهرمان شهید «محمد الجعبری»، اولین بیانیه‌های العرین را با عملیات قدرتمند خود که در کریات اربع انجام داد، با کشته و زخمی کردن چند نفر امضا کرد و عزت و مجد را به الخلیل بازگرداند. فرزندان عرین الاسود، در حالی‌که ایستاده‌اند به این قهرمان سلام نظامی می‌دهند و‌ ما برای تو ای شهید قهرمان، سوگند یاد می‌کنیم که به عهد و پیمان تو‌ پایبند بمانیم.»
در ادامه این بیانیه ضمن تسلیت به خانواده الجعبری تاکید شده است: «اشغالگر تصور کرده است که می‌تواند عرین‌الاسود را به پایان برساند اما از این تصور ناامید شد. ما به او گفتیم که شما چیزی از عرین الاسود نمی‌دانید. ما [اکنون نیز] به او می‌گوییم شما مات و مبهوت شکوه رزمندگان عرین الاسود و شدت ضربات و غافلگیری آنها خواهید شد. همان‌طور که وقتی شهید رائد الکرمی را ترور کردید با صدها کشته، شما را غافلگیر کردیم. الخلیل، نابلس و رام‌ا... شما را غافلگیر و شوکه خواهد کرد. به اذن الهی از این ضربه‌ها شوکه خواهید شد.»گروه عرین الاسود در ادامه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی و هر‌کس که خیال می‌کند آتش این گروه فرومی‌نشیند و آرام می‌گیرد، متوهم است.