ادعای عجیب سارق رمزارز تاجر سرشناس

ادعای عجیب سارق رمزارز تاجر سرشناس

مرد جوان که متهم است پس از بیهوش کردن تاجر سرشناس یک‌میلیارد و 700 میلیون تومان رمزارز و سند میلیاردی ویلایش را سرقت کرده، در جریان تحقیقات پلیسی ادعای عجیبی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، مرد تاجر میانسالی، دو هفته قبل با کارمندش برای فروش خانه ویلایی‌اش به یکی از شهرهای مازندران رفته بود که مورد سرقت مقرون به آزار قرار گرفت و بیهوش شد. وقتی به‌هوش آمد یک شبانه‌روز گذشته و روی تخت بیمارستان بود. خانواده‌اش کنار او بودند که بعد از گفت‌و‌گو با آنها فهمید تصادف کرده و کارمندش او را به بیمارستان رسانده و دیگر از او خبری ندارند.  او چند روز پیش که حالش بهتر شد به شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران رفت و از کارمند فراری‌اش شکایت کرد. پرونده وی به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در تحقیقات گفت: مرد جوان از کارمندانم بود. چندی قبل مرا به شمال کشور برد و خانه‌ای ویلایی را در یکی از شهرهای مازندران معامله کردم. بعد از مدتی ارزش خانه ویلایی پنج میلیارد تومان شد که برای فروش آن دوباره به مازندران رفتیم. در میانه راه به من قهوه داد که بعد از خوردن آن چشمانم سیاهی رفت. مرد کارمند با چوبدستی به سرم زد و کیف مدارک هویتی و لپ‌تاپم و سند خانه را برداشت و بعد بیهوش شدم و چیزی نفهمیدم.  با شکایت او، کارمندش تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. ماموران به محل حادثه اعزام و مشاهده کردند که خودروی مرد تاجر در کنار دره‌ای متوقف شده است. لکه‌های خون داخل خودرو و اطراف آن دیده می‌شد. همچنین مشخص شد، داخل لپ‌تاپ شاکی، اطلاعات رمزارز ذخیره شده به ارزش آن یک میلیارد و  700میلیون تومان بود. لپ‌تاپ شکسته در محل قرار داشت و اطلاعات رمزارزها سرقت شده بود.
در ادامه تحقیقات ماموران متوجه شدند که ارز دیجیتالی سرقت شده از شاکی از سوی یک صراف خریداری شده و بعد به فرد دیگری از سوی مرد کارمند فراری فروخته شده است. ‌سرانجام چندروز پیش او شناسایی و مورد تحقیقات پلیسی قرار گرفت و گفت: آن شب راهی شمال کشور بودیم تا ملک پنج میلیارد تومانی او را بفروشم اما در راه تصادف کردیم و من او را با کمک خودروی عبوری به بیمارستان رساندم و خانواده‌اش را تلفنی از ماجرا با خبر کردم. دیگر نمی‌دانم چه کسی به محل تصادف رفته و اموال او را به سرقت برده تا مرا به دردسر بیندازد. حتی خودم هم در آن حادثه مصدوم شدم.   در ادامه تحقیقات معلوم شد متهم در این ماجرا مصدوم نشده و به مراکز درمانی نیز مراجعه نکرده است. همچنین قرارشد که کارشناسان پلیس ادعای متهم درباره تصادف را بررسی کنند.