دستگیری عامل جنایت در حوزه‌علمیه اهل‌تسنن

دستگیری عامل جنایت در حوزه‌علمیه اهل‌تسنن

فرد شرور با ورود به حوزه علمیه اهل تسنن حقانی شهرستان ایرانشهر با سلاح کلت کمری دو شهروند 55 و 30‌ساله را به‌دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رساند. قاتل پس از دو ماه فرار دستگیر شد.

به گزارش جام‌جم، شانزدهم شهریورماه امسال طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر قتل دو شهروند در حوزه علمیه اهل تسنن حقانی شهرستان ایرانشهر، بلافاصله گروهی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان ایرانشهر و در تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که فردی شرور با ورود به حوزه علمیه با سلاح کلت کمری دو شهروند 55‌و 30 ساله ایرانشهری را به قتل رسانده و از صحنه جرم متواری شده است.
کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری او آغاز کردند. با توجه به متواری بودن قاتل، تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا این‌که تیم رسیدگی‌کننده به پرونده، سرنخ‌هایی از محل اختفای متهم در یکی از استان‌های جنوبی کشور استان کرمان به‌دست آورد و با تلاش پلیس مخفیگاه قاتل فراری شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.
سردار طاهری فرمانده انتظامی سیستان‌و‌بلوچستان در این ارتباط با اشاره به این‌که تحقیقات درخصوص کشف سلاح به کار برده در این جنایت همچنان ادامه دارد خاطر نشان کرد: در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته متهم انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی با مقتولان اعلام و سپس با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.