«بی‌همگان» پربازدیدترین سریال در تلوبیون

«بی‌همگان» پربازدیدترین سریال در تلوبیون

هفتاد هزار ایرانی هر شب سریال «بی‌همگان» را به صورت همزمان آنلاین از تلوبیون تماشا می‌کنند.

سریال «بی‌همگان» که از نخستین روزهای مهر روی آنتن شبکه سه رفته، با عبور از ۶میلیون بازدیدِ آرشیو و میانگین۷۰هزار کاربر همزمان آنلاین هنگام پخش، پربازدیدترین سریال تلوبیون در پاییز۱۴۰۱ شد. این سریال به دلیل داستان روان و باورپذیرش، توانسته نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. بهرنگ توفیقی، کارگردان این مجموعه که پیش از این تجربه ساخت سریال «افرا» را داشت و توانست با آن سریال هم رضایت مخاطبان را جلب کند، در «بی‌همگان» هم داستان ساده اما دغدغه‌مندی را برای مخاطبان روایت کرد.
پخش مجموعه‌ تلویزیونی «بی‌همگان» به کارگردانی مشترک بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی از ششم مهر در شبکه‌ سه آغاز شده و در آستانه پخش قسمت‌های پایانی، با عبور از مرز ۶ میلیون مرتبه تماشای آرشیو، پربازدیدترین سریال تلوبیون در مهر و آبان (پاییز۱۴۰۱) شده است.
براساس آمار موجود در سایت و اپلیکیشن تلوبیون، قسمت اول «بی‌همگان»۲۴۱ هزار مرتبه تماشا شده است و قسمت بیست و هفتم، با ۲۵۷ هزار مرتبه تماشا، پربازدیدترین قسمت این سریال و پربازدیدترین اپیزود تلوبیون در مهر ماه بوده است. هر قسمت از سریال «بی‌همگان» به طور میانگین۱۸۸ هزار بازدید داشته است.
علاوه بر تماشای میلیونیِ آرشیو، بیش از ۷۰ هزار ایرانی، هنگام نخستین پخش هر شب، از بخش پخش زنده شبکه سه، سریال را به صورت همزمان آنلاین از تلوبیون تماشا می‌کنند. همچنین۱۷ اپیزود از سریال «بی‌همگان» در میانِ۲۰ اپیزودِ پربازدید یک ماه اخیر تلوبیون قرار دارد.
سریال «بی‌همگان» به تهیه‌کنندگی مهران مهام و نویسندگی علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی، با محوریت خانواده و چالش‌های گروه سنی جوان تولید شده و در آستانه پخش قسمت‌های پایانی است. این سریال هر شب ساعت۲۰ و45دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود.مهدی سلطانی سروستانی، سمیرا حسن‌پور، محمد صادقی، کاوه خداشناس، کاظم هژیرآزاد، سپند امیرسلیمانی، نسرین بابایی، جلیل فرجاد، زنده‌یاد زهره فکور صبور و... ازجمله بازیگران سریال «بی‌همگان» هستند که نقش‌آفرینی کرده‌اند.ناگفته نماند در میانه تصویربرداری این سریال، زنده‌یاد زهره فکور صبور، بازیگر نقش مهشید در این مجموعه درگذشت و کمند امیرسلیمانی جایگزین این بازیگر شد. اتفاقی که سال‌ها پیش برای سریال «نرگس» هم افتاد. جالب است با وجود این جایگزینی و تغییر بازیگر، همچنان این سریال در صدر جدول قرار دارد و مخاطبان بسیاری را جذب کرده است. برای مشاهده آرشیو تمام قسمت‌های پخش شده مجموعه‌ «بی‌همگان» می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن تلوبیون به‌نشانیhttps://telewebion.com/program/0x29987d6 مراجعه کنید.