کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

دستور بررسی مسمومیت دانشجویان دانشگاه خوارزمی
رئیس کل دادگستری استان البرز در رابطه با مسمومیت تعدادی از دانشجویان دانشگاه خوارزمی کرج دستور قضایی صادر کرد. 
به گزارش جام‌جم، حسین فاضلی هریکندی اظهار کرد: روز گذشته حدود ۱۶۰ نفر از دانشجویان دانشگاه خوارزمی کرج با علائم شکم درد و مسمومیت به مرکز درمانی دانشگاه مراجعه کردند که خوشبختانه مورد خاصی نبوده و تمام دانشجویان به صورت سرپایی درمان شدند.  دستورات قضایی لازم برای بررسی علت و منشا مسمومیت دانشجویان دانشگاه خوارزمی صادر شده است. دانشگاه نیز در حال پیگیری موضوع است تا علت مسمومیت دانشجویان مشخص شود.

پایان اختلاف ملکی با قتل همسر 
مردی که درپی اختلاف ملکی، همسر جوانش را به قتل رسانده بود، بازداشت شد.  
سرهنگ علی کرمی، رئیس‌پلیس آگاهی استان کرمانشاه به سایت پلیس گفت: چند روز پیش قتل زنی 33 ساله در سنقروکلیایی با شلیک گلوله، به پلیس 110 گزارش شد. در جریان تحقیقات معلوم شد که شوهر وی ناپدید شده است. او به عنوان مظنون قتل زن جوان تحت تعقیب قرار گرفت تا این‌که دو روز پیش رد او در شهر مامونیه، استان مرکزی به دست آمد.ماموران با هماهنگی قضایی این مرد 41 ساله را شناسایی و او را در آنجا بازداشت کردند. متهم بعد از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات اعتراف کرد که با همسرش بر سر ملکی اختلاف داشته‌اند که همین باعث شدت درگیری شده و سرانجام وی را در اوج عصبانیت به قتل رسانده است. 

مرگ مرد جوان با گلوله ساچمه‌ای 
دادستان مرکز استان گیلان می‌گوید مهران سماک بر اثر اصابت گلوله ساچمه‌ای فوت کرده است.
به گزارش قوه قضاییه، فلاح میری، در رابطه با فوت این فرد ادامه داد: بعد از بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا، فردی به نام مهران سماک بر اثر اصابت گلوله ساچمه‌ای در شهرستان بندر انزلی فوت می‌کند. به محض وقوع این حادثه مشکوک، پرونده قضایی برای رسیدگی به موضوع تشکیل شده و دادستان بندر انزلی در حال رسیدگی به پرونده است.

مرگ قاتل بعد از 3 قتل 
درگیری خانوادگی در شهرستان خوی، منجر به مرگ سه نفر و فوت قاتل شد. 
سرهنگ صادق شکری، رئیس‌پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در این باره به ایرنا گفت: چهارشنبه‌شب به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل با سلاح گرم، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خوی قرار گرفت. با حضور کارآگاهان و بررسی صحنه قتل، مشخص شد قاتل در این پرونده خواهر، خواهرزاده و مرد ۶۵ ساله همسایه که برای میانجیگری آمده بود را با استفاده از یک قبضه سلاح گرم به قتل رسانده و خودش نیز به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است. علت و انگیزه این قتل اختلافات خانوادگی بود.