همسرکشی پیرمرد با ماهیتابه

پسر این زوج برای پدرش درخواست قصاص کرده است

همسرکشی پیرمرد با ماهیتابه

پیرمرد 85ساله که همسرش را با ضربه ماهیتابه به قتل رسانده بود با درخواست قصاص پسرش به‌زودی محاکمه می‌شود.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، شهریور سال گذشته قتل زن 75ساله‌ای به نام رباب به پلیس رباط‌‌کریم گزارش شد. ماموران با ورود به این خانه با جسد زن سالخورده در آشپزخانه روبه‌رو شدند. ماهیتابه‌ای خونین هم در کنار او قرار داشت که به نظر می‌رسید رباب با آن به قتل رسیده است. پسر مقتول که ماجرا را به پلیس خبر داده بود در تحقیقات گفت: «هر روز به پدر و مادر پیرم سر می‌زدم. امروز چند بار با خانه‌شان تماس گرفتم اما جوابگو نبودند. نگران شده و به خانه آنها رفتم. پدرم در را باز کرد و مدعی شد مادرم در حال استراحت است. به لحن پدرم شک کرده و به آشپزخانه رفتم و با جسد مادرم روبه‌رو شدم. پدرم می‌گفت برای کاری از خانه خارج گردیده و به احتمال زیاد در این زمان قاتل وارد خانه شده و مادرم را کشته است.» ماموران به تحقیق از مرد 85ساله به نام محمود پرداختند که او در تحقیقات گفت: «نمی‌دانم چه کسی همسرم را کشته است.»
بررسی دوربین‌های مداربسته ساختمان سرنخ کشف راز قتل را به تیم جنایی داد. پیرمرد سراسیمه درحالی‌که کیسه‌ای مشکی در دست داشت از ساختمان بیرون آمده و آن را داخل سطل زباله انداخته و بازگشته بود.  ماموران سراغ سطل مورد نظر رفته و کیسه مشکی را پیدا کردند. داخل آن لباس‌های خونین پیرمرد قرار داشت. 
محمود تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: «من و رباب 60 سال قبل با هم ازدواج کردیم. خیلی به او محبت می‌کردم اما هیچ محبتی به من نداشت و فقط به پسرمان محبت می‌کرد. 
بود و نبود من در این زندگی برایش مهم نبود. وقتی حالم بد بود مرا رها می‌کرد و به خانه پسرمان می‌رفت. همه اموال‌مان را هم به نام او کرده بود.آخرین بار در آشپزخانه با هم بحث کردیم. از او خواستم تا اخلاقش را عوض کند اما دوباره بی‌اعتنایی کرد. عصبانی شدم و با ماهیتابه ضربه‌ای به سرش زدم. روی زمین افتاد و خون از سرش جاری شد. من که ترسیده بودم لباس‌های خونی خودم را عوض کردم و در سطل انداختم. همان موقع پسرمان آمد و موضوع را به پلیس خبر داد.»
با تکمیل تحقیقات در دادسرا و بازسازی صحنه قتل، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. در حالی پیرمرد به‌زودی در شعبه دهم محاکمه می‌شود که پسرش برای او درخواست قصاص کرده است.