شهادت سرباز مدافع امنیت در چابهار

کوتاه از حوادث

شهادت سرباز مدافع امنیت در چابهار

اشرار مسلح به دو سرباز وظیفه پلیس راهور شهرستان چابهار تیراندازی و باعث به شهادت رسیدن یکی از آنها شدند.

 به گزارش مهر، شامگاه یکشنبه سیزدهم آذر امسال، در محل دکه بازار خیابان امام خمینی(ره) شهرستان چابهار دو نفر از اشرار مسلح به دو نفر از سربازان وظیفه پلیس راهور که مشغول انجام وظیفه و ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند تیراندازی کرده و متواری شدند. دو سرباز زخمی شدند که یکی از آنها به نام عارف هوتی به شهادت رسید و دیگری به نام بنیامین فاضلی که از ناحیه کتف مجروح شده بود همچنان در بیمارستان بستری است. تحقیقات پلیسی برای دستگیری اشرار مسلح فراری ادامه دارد.

قاتلان پیرزن در دام پلیس

سه نفرکه زنی سالخورده را به قتل رسانده و جسدش را در چاه انداخته بودند، بازداشت شدند. 
سرهنگ رضا فیروزبخت، فرمانده انتظامی عنبرآباد استان کرمان به سایت پلیس گفت: چند روز پیش مردی به پلیس آگاهی آمد و شکایت کرد که یکی از اقوام سالخورده‌شان از خانه بیرون رفته و ناپدید شده است. تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌که در کمتر از 48 ساعت رد سه نفر که آخرین بار با او دیده شده بودند، به‌دست آمد و آنها یکی پس از دیگری بازداشت شدند.  متهمان در اعترافات خود گفتند که او را ابتدا خفه کرده و جسدش را درون یک چاه انداخته‌اند که ماموران به محل اعزام شده و بعد از جست‌و‌جو در این چاه جسد را یافتند. متهمان درباره انگیزه قتل این زن سالخورده سکوت کرده‌اند و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

 مرگ یکی از اراذل و اوباش  با شلیک پلیس

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از مرگ یکی از اراذل و اوباش‌های متواری و تحت تعقیب پس از دستگیری در ساری خبر داد. سرهنگ سید‌موسی حسینی به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی شرارت و تیراندازی‌های مکرر یکی از اراذل و اوباش در ساری، تحقیقات برای یافتن او را آغاز کردند. 
وی افزود: با هماهنگی قضایی و پس از شناسایی این اراذل و اوباش در میدان خزر ساری، ماموران در اقدامی غافلگیرانه قصد دستگیری این فرد را داشتند که متهم مقاومت کرد و با ماموران درگیر شد که با عکس‌العمل به‌موقع زمینگیر شد. متهم که زخمی بود به بیمارستان منتقل و در بیمارستان 
فوت شد. 

کلاهبرداری نیم میلیاردی با رمالی 

مردی که در پوشش فالگیری از شهروندان در خاش بیش از 500میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود، بازداشت شد. 
سرهنگ حبیب رازدار، فرمانده انتظامی شهرستان خاش استان سیستان‌و‌بلوچستان به ایسنا گفت‌: با شکایت چند نفر از شهروندان اهل خاش مبنی بر کلاهبرداری از سوی یک رمال و فالگیر، تحقیقات پلیسی آغاز شد. او تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد. متهم با سوء‌استفاده از اعتماد قربانیان با وعده‌های دروغین به آنها و برقراری روابط دوستی مبالغ زیادی پول و طلا دریافت می‌کرد.

دستگیری قاتل فراری در جنوب 

فردی که با سلاح شکاری یکی از بستگان خود را به قتل رسانده بود، یک روز پس از قتل در استان خوزستان دستگیر شد.
سرهنگ محمدهاشم قسام، فرمانده انتظامی شهرستان فسا استان فارس به خبرگزاری صداوسیما گفت‌: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به جراحت فردی در یکی از روستا‌های شهرستان فسا، تحقیقات ماموران آغاز شد‌.  وی افزود: در جریان تحقیقات مشخص شد که مردی ۴۴‌ساله به علت اختلافات قبلی، با یکی از بستگان ۵۳‌ساله‌اش درگیر و وی را با سلاح شکاری زخمی کرده و متواری شده است. فرد زخمی بعد از انتقال به بیمارستان فوت شد. قاتل نیز تحت تعقیب بود که مخفیگاهش در استان خوزستان شناسایی و او در آنجا بازداشت شد و تحقیقات از او ادامه دارد. 

بازداشت قاتلان کودک 5ساله
​​​​​​​

سه نفر از عاملان قتل کودک پنج‌ساله، پس از پنج ماه زندگی مخفیانه در شهرستان‌های خاش و ایرانشهر بازداشت شدند. 
سرهنگ مرتضی جوکار، جانشین فرمانده انتظامی سیستان‌و‌بلوچستان به سایت پلیس گفت‌: در تیر امسال و در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی، مبنی بر قتل کودک پنج‌ساله در این استان ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای شناسایی عاملان این جنایت آغاز کردند.  جوکار ادامه داد: سرانجام سه نفر متهم این پرونده شناسایی و دستگیر شدند که در تحقیقات صورت گرفته و روبه‌رو شدن با ادله و مدارک موجود به قتل اعتراف کردند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.