مرد نانوا، تنها مظنون قتل همسر

مرد نانوا، تنها مظنون قتل همسر

مرد نانوا به‌عنوان تنها مظنون قتل همسر 58ساله‌اش و سرقت طلاهای او دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 22 یکشنبه سیزدهم آذر امسال مردی با پلیس 110 تهران تماس گرفت و از قتل همسر 58ساله‌اش در خانه‌شان در خیابان نیارکی محله استادمعین تهران خبر داد. با حضور ماموران کلانتری مهرآباد در محل قتل، آنها با جسد زن میانسال در اتاق‌خواب روبه‌رو شدند. با یافتن جسد موضوع به قاضی غلامی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. 

شیارهایی زیر گردن مقتول دیده می‌شد که نشان از خفگی او داشت. علاوه‌برآن آثار بریدگی با چاقو نیز زیر گلویش به چشم می‌خورد. ماموران به تحقیق از شوهر 70ساله او پرداختند که گفت: شاطر نانوایی‌ام و ساعت‌های زیادی را سر کار هستم. آخرشب که کارم تمام شد راهی خانه شدم. پس از ورود با به‌هم‌ریختگی آنجا روبه‌رو شدم. 
احتمال دادم دزدی وارد خانه شده است. از همسرم خبری نبود. وارد اتاق‌خواب شدم و جسدش را دیدم و دادوفریاد کردند که همسایه‌ها آمدند و بعد به پلیس خبر دادم. النگوی همسرم بعد از قتل او سرقت شده است.

ماموران در ادامه از همسایه‌ها تحقیق کردند که آنها گفتند از این خانه صدای درگیری شنیده‌اند و بعد صدا قطع شده و به تصور این‌که دعوای خانوادگی است، دخالت نکردند.
تیم جنایی در جریان تحقیقات پی برد مقتول با شوهرش اختلاف‌مالی داشته و حتی چند بار همسایه‌ها صدای درگیری‌شان را در این رابطه شنیده‌اند. از سوی دیگر قاتل و مقتول آشنا بودند و آثاری از ورود به زور در خانه دیده نشد.
​​​​​​​
با تکمیل تحقیقات در محل قتل، مرد نانوا به‌عنوان مظنون به قتل دستگیر شد و تحقیقات از او در اداره آگاهی ادامه دارد.