نجات دختر جوان از دام 2آزارگر

نجات دختر جوان از دام 2آزارگر

دو مرد جوان که با ربودن دختری اموالش را سرقت کرده و در آزار و اذیت او ناکام مانده بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، دو روز پیش دختری جوان با حضور نزد بازپرس کشیک دادسرای جنایی تهران از دو مرد به اتهام آدم‌ربایی و سرقت مقرون به آزار شکایت کرد. 
با دستور قضایی، پرونده به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی درجریان تحقیقات گفت: یک هفته قبل از خانه یکی از دوستانم بیرون آمدم تا به خانه خودمان بروم. هوا تاریک شده بود و هر چه منتظر شدم خبری از تاکسی نشد. 15دقیقه که گذشت خودروی پرایدی با دو سرنشین مقابلم توقف کرد، چون عجله داشتم با گفتن مقصدم سوار شدم و راننده حرکت کرد اما بعد از طی مسافتی تغییر مسیر داد که به وی اعتراض کردم. او توجهی نکرد و به حرکتش ادامه داد‌. مردی که کنارش نشسته بود و تصور می‌کردم مسافر است، با چاقو مرا به مرگ تهدید کرد و به صندلی عقب آمد.
وی افزود‌: چاقو را زیر گلویم گذاشته بود و تهدید کرد که اگر سر‌و‌صدا کنم، مرا به قتل می‌رساند. بعد کتکم زد و به زور پول‌، گوشی تلفن‌همراه و طلاهایم را به سرقت برد. آن دو حتی می‌خواستند مرا مورد تجاوز قرار دهند که در برابرشان مقاومت کردم و به شدت کتک خوردم‌. آنها مرا ربوده و برای مقاصد پلید خود می‌خواستند به خارج از تهران منتقل کنند. در این گیرو‌دار، راننده خودروی عبوری که از آنجا در حرکت بود متوجه کمک‌خواهی من شد و به تعقیب خودروی آدم‌رباهای سارق پرداخت. راننده که متوجه مرد غریبه شد، سعی کرد از دست او فرار کند‌. در ادامه این تعقیب و گریز در خودرو را بازکرده و خودم را به بیرون پرت کردم. دو آدم‌ربای خشن از محل دور شدند. بیهوش شده بودم و بعد از چهارروز در بیمارستان به‌هوش آمدم و فهمیدم آن راننده مرا به‌موقع به بیمارستان رسانده و توانسته مرا نجات دهد. اکنون از دو آدم‌ربای سارق که قصد داشتند مرا در دام شیطانی خود گرفتار کنند شکایت دارم.  تحقیقات برای دستگیری دو متهم فراری و افشای دیگر جرایم آنها ادامه دارد.