ژنرال پشت قلعه گل‌گهر نایب قهرمان نیم‌فصل شد

ژنرال پشت قلعه گل‌گهر نایب قهرمان نیم‌فصل شد

آخرین بازی نیم‌فصل اول لیگ‌برتر فوتبال ایران گلی در برنداشت  دو تیم آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند اما همین نتیجه یک تغییر بزرگ در بالای جدول به‌وجود آورد و باعث شد شاگردان امیر قلعه‌نویی با 28 امتیاز، جای سپاهان را در رده دوم جدول بگیرند و عنوان نایب قهرمانی نیم فصل نخست را به‌دست آورند. حالا گل‌گهر و شاگردان قلعه نویی نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده پرسپولیس صدرنشین هستند و خود را در 4 امتیازی تیم یحیی گل‌محمدی می‌بینند. با این نتیجه آلومینیوم هم ۲۰ امتیازی شد و با صعود یک پله‌ای در جدول رده‌بندی به جمع هشت تیم برتر نیم فصل و بالای جدول اضافه شد.

مجیدی چهارگوشه زمین را بوسید و خداحافظی کرد
میثم مجیدی، بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم در جریان دیدار برابر گل‌گهر در 36سالگی برای آخرین مرتبه در مستطیل سبز به عنوان بازیکن حرفه‌ای دیده شد. او در دقیقه 20 چهارگوشه زمین را بوسید و برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد.
مجیدی فوتبال را از تیم زیر 19 ساله‌های فجر شهید سپاسی شیراز آغاز کرد و سپس فرصت بازی در آلومینیوم را به دست آورد. او در ادامه با استقلال خوزستان درخشید و از آنجا راهی استقلال تهران شد. اوضاع برای میثم مجیدی در فصل اول حضورش در استقلال خوب پیش رفت و 20 مرتبه به عنوان بازیکن ثابت برای تیمش بازی کرد، ولی در دومین سال حضور شرایط اصلا طبق میل این مدافع چپ پیش نرفت تا با پایان قراردادش از اردوی آبی‌های پایتخت‌نشین جدا شود.
این بازیکن در ادامه برای تیم‌های صبای قم  و آلومینیوم بازی کرد و به عنوان کاپیتان، تیم زادگاهش را به لیگ‌برتر آورد. مجیدی در لیگ‌های بیستم و بیست‌ویکم در مجموع چیزی حدود 1000 دقیقه برای آلومینیوم در لیگ‌برتر به میدان رفت
اما در فصل جدید شرایط برای او تغییر کرد و تا پیش از مصاف با گل‌گهر فقط 16 دقیقه به عنوان بازیکن تعویضی فرصت بازی پیدا کرد تا سرانجام پس از سال‌ها حضور در فوتبال حرفه‌ای تصمیم به خداحافظی بگیرد.