خواستگار شکست‌خورده جان دختر جوان را گرفت 

خواستگار شکست‌خورده جان دختر جوان را گرفت 

دختر جوان وقتی متوجه شد خواستگار سابقش عکس‌های خصوصی او را به دیگران نشان داده و او را به دردسر انداخته است، به زندگی‌اش پایان داد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، بیست و سوم دی امسال مردی با پلیس 110 تهران تماس گرفت و اعلام کرد زن 30 ساله‌ای که همکارش بوده در یکی ازاتاق‌های شرکت در شمال تهران فوت کرده است. 
ماموران کلانتری ونک با حضور در آنجا و بررسی‌های اولیه متوجه شدند زمان کوتاهی از مرگ او می‌گذرد. با توجه به مشکوک بودن مرگ او، موضوع به وحید ناصری، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داده شد. با هماهنگی قضایی قرارشد پزشکی قانونی درباره علت مرگ او اعلام نظر کند. با گذشت بیش از دو هفته از ماجرا نظریه پزشکی قانونی اعلام و مشخص شد او خودکشی کرده است اما علت آن مشخص نبود و تحقیقات پلیس جنایی پایتخت در این ارتباط ادامه داشت تا این‌که دو روز پیش خانواده دختر فوت شده به پلیس آگاهی تهران آمدند و از خواستگار سابق دخترشان شکایت کردند. 
​​​​​​​خواهر دختر فوت شده در جریان تحقیقات گفت: خواهرم در یک شرکت کار می‌کرد و فردی آرام و شاد بود.مدتی قبل مردی از اقوام، دلباخته او شد و به هم علاقه‌مند شدند و حتی قصد ازدواج داشتند اما بعد از مدتی خواهرم منصرف شد. بعد تهدیدهای خواستگار شروع شد. خواهرم ابتدا این تهدیدها را جدی نگرفت و به زندگی‌اش ادامه داد. بعد از شش ماه، یکی از همکاران خواهرم به او ابراز علاقه کرد و می‌خواست با او ازدواج کند. 
 وی افزود: رابطه‌شان خوب پیش می‌رفت تا این‌که چند هفته قبل از مرگ خواهرم رابطه او با خواستگارش به‌هم خورد و آن جوان دیگر حاضر به این ازدواج نبود. 
حال و روز خواهرم بد شده بود و مدام گریه می‌کرد و اعصاب و روانش به‌هم ریخته بود. آن‌قدر حالش بد بود که نمی‌خواست حتی سر کار برود. یک روز رازش را فاش کرد و فهمیدم خواستگار اولش عکس‌های خصوصی او را منتشر کرده است. حتی سراغ خواستگار جدید او رفته و بدگویی کرده بود تا مرد جوان را از ازدواج با خواهرم منصرف کند. شرایط روحی خواهرم بعد از این ماجرا به‌هم ریخت و باعث شد خودکشی کند.
با جمع‌بندی این اطلاعات قرارشد تحقیقات تکمیلی درباره مرگ این دختر جوان در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه یاید .