کوتاه‌ از‌حوادث

کوتاه‌ از‌حوادث

سرایدار مدرسه قربانی انفجار
سرایدار دبیرستان علامه حلی ملایر که براثر انفجار ناشی از نشت گاز در نمازخانه آنجا دچار سوختگی شده بود، فوت کرد.
​​​​​​​به گزارش ایسنا، سعید بازیار 46 ساله با ۱۰ سال سابقه خدمتگزاری دبیرستان علامه حلی ملایر در استان همدان، چهارم بهمن امسال براثر انفجار ناشی از نشت گاز در نمازخانه دبیرستان، دچار ۶۰ درصد سوختگی شده و در بیمارستان سوانح‌سوختگی کرمانشاه بستری بود که شامگاه سه‌شنبه یازدهم بهمن براثر شدت جراحات وارده فوت کرد.

مرگ سارق در پشت‌بام
مردی هنگام سرقت با مشاهده صاحبخانه فرار کرد اما با سقوط از پشت‌بام، دچار حادثه شده و فوت کرد.  
به گزارش جام‌جم، سرهنگ علی قاسم‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان کرج در این‌باره گفت: سقوط مردی از پشت‌بام خانه‌ای در منطقه گرمدره به پلیس 110 گزارش شد. ماموران کلانتری 34 کرج برای بررسی ماجرا به محل فوق اعزام شدند. در بررسی‌های اولیه معلوم شد که شخص فوت‌شده هنگام سرقت از خانه با مشاهده صاحبخانه قصد فرار از پشت‌بام را داشته که از ارتفاع سقوط کرده و فوت شده است. تحقیقات در این‌باره ادامه دارد. 

سرنوشت نامعلوم دختر گمشده 
دختر نوجوان هنگام رفتن به مدرسه در زرین‌دشت استان فارس ناپدید شد و با گذشت 11 ماه هنوز ردی از او به دست نیامده است. 
به گزارش ایسنا، سرنوشت نامعلوم زهرا، دختر نوجوانی که 11 ماه قبل به مدرسه رفت و دیگر به خانه بازنگشت، خانواده او را در زرین‌دشت استان فارس زیر آوار نگرانی مدفون کرده و روزگارشان را به سیاهی کشانده است. او 14ساله و دانش‌آموز پایه هشتم دبیرستان عترت شهر دبیران در شهرستان زرین‌دشت بود که 11 اسفند سال گذشته ناپدید شد. هادی، پدر این دختر گمشده گفت: پلیس می‌گوید صبوری کن! صبر کردن وقتی که جگرگوشه‌ات گم شده، مانند آن است که آتشی کف دستت بگذارند و بگویند بی‌هیچ واکنشی، نگهدار. می‌ترسم و هر لحظه انتظار خبر هولناکی را می‌کشم. رابطه من و مادر زهرا با او خیلی خوب بود، زهرا فرزند ارشدم هست و حالا 11ماه است که هر روز می‌میریم و زنده می‌شویم. او وقتی از مدرسه به خانه بازنگشت و ناپدید شد، همه‌جا را جست‌و‌جو کردیم که بی‌نتیجه بود. وی افزود: برای یافتن رد یا خبر پیدا شدن فرزندمان دست به دامان آدم‌های زیادی شده‌ایم؛ از بازپرس و پلیس گرفته تا دعانویس و... خیلی‌ها آمدند و گفتند برای شبکه‌های خارجی پیام و فیلم بفرستید ولی ما زیربار نرفتیم و امروز دست به دامان همه هموطنان‌مان هستیم، التماس دعا و کمک داریم. با گذشت 11 ماه همچنان در تلاش هستیم تا شاید ردی از سرنوشت دخترم پیدا کنیم. خاله زهرا که راننده سرویس مدرسه نیز بود، گفت: روز حادثه زهرا را مثل همیشه به مدرسه رساندم و شخصا دیدم که وارد مدرسه شد اما بعد از ناپدید شدنش، اجازه دیدن فیلم دوربین‌های مدرسه را ندادند و نمی‌دانیم او کجاست.

خودکشی بعد از 2 جنایت 
مردی بعد از اختلاف خانوادگی همسرش و برادر او را به قتل رساند و به زندگی خودش با شلیک گلوله پایان داد. سرهنگ سیروس دریکوند، سرپرست پلیس آگاهی خوزستان به سایت پلیس گفت: نهم بهمن امسال وقوع یک فقره قتل عمد در یکی از محله‌های اهواز به پلیس گزارش شد. در ادامه جسد ضارب (داماد مقتول) به همراه جسد همسرش در خانه خودشان کشف و یک قبضه سلاح کمری به‌کاررفته در قتل، کنار جسد ضارب کشف شد. این در حالی بود که جسد مرد دیگری هم در پارکینگ خانه‌ای کشف شده بود. تحقیقات نشان می‌داد که ضارب اختلاف خانوادگی با خانواده همسرش داشته است. بنابراین ابتدا همسرش را به قتل می‌رساند بعد به سراغ برادر او رفته، وی را به قتل می‌رساند. او بعد از بازگشت به خانه خود، خودکشی کرده و به زندگی‌اش پایان می‌دهد. 

فوت مشکوک 2 بیمار در بیمارستان 
دو بیمار در بخش روانپزشکی بیمارستان شهید بهشتی زنجان به طور مشکوکی فوت شدند.  
به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، دهم بهمن امسال در بخش روانپزشکی بیمارستان شهید بهشتی زنجان دو مورد فوت مشکوک رخ داد که موضوع از طریق مراجع قانونی ذیصلاح (قضایی و انتظامی)  در دست بررسی است.