کوتاه‌ از‌حوادث

کوتاه‌ از‌حوادث

 تولد 4 دختر در زایمان دوم مادر
مادر 28 ساله در دومین زایمان خود چهار دختر به دنیا آورد.
به گزارش ایسنا‌، سمیه قجقی، زن‌ ۲۸ ساله ترکمن اهل روستای کملر از توابع شهرستان مرزی و محروم گمیشان در دومین زایمان خود چهار دختر به دنیا آورد که سه دخترش‌ یک کیلو و 700 گرم و یک دختر یک کیلو و ۲۰۰ گرم است. 
وی که یک فرزند پسر پنج ساله نیز دارد به همراه دو فرزند خود از نظر وضع جسمی در سلامت کامل به سر می‌برند و دو فرزند دیگرش در بخش مراقبت‌های ویژه بستری‌اند. 
این مادر از مسئولان خواست تا در تهیه شیر خشک و پوشک او را حمایت کنند. او گفت‌: همسرم مدتی است شغل خود را از دست داده و از مسئولان می‌خواهم شرایط اشتغال همسرم را فراهم کنند تا بتوانیم مخارج فرزندان‌مان را تامین کنیم.امید سقلی، فرماندار گمیشان هم که پیش از به دنیا آمدن چهار قلوها با پدر بچه‌ها جلسه گذاشته و پیگیر وضعیت آنها بود نیز گفت: با مدیرکل راه و شهرسازی‌، بنیادمسکن، بهزیستی و تمامی دستگاه‌ها در حال رایزنی هستیم تا طبق قانون و با استفاده از ظرفیت استان تا حد امکان نهایت حمایت را از این خانواده داشته باشیم.

مصدومیت 2 دانش‌آموز  در تصادف
واژگونی پراید حامل دانش‌آموزان ماه‌نشانی باعث جراحت سطحی دو تن از آنها شد. 
به گزارش ایلنا‌، ساعت  ۸صبح یکشنبه یک دستگاه خودروی سواری پراید بر اثر لغزندگی جاده در نزدیکی روستای قره‌کول ماه‌نشان استان زنجان واژگون شد که دو نفز از سرنشینان دانش‌آموز آن دچار جراحت سطحی شده و تحت درمان قرارگرفتند. 

کلاهبرداری 4 میلیاردی در دیوار
مرد شیاد که از طریق خرید اجناس شهروندان در سایت دیوار مبلغ ۴۰ میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
به گزارش جام‌جم‌، سرهنگ کاووس حبیبی‌، رئیس پلیس آگاهی استان فارس‌ در این باره گفت‌: شهروندان با حضور درپلیس آگاهی شکایت‌هایی را مطرح کردند مبنی بر این‌که‌ از طریق سایت دیوار مورد کلاهبرداری قرار‌ گرفته‌اند. در تحقیق از شاکیان معلوم شد متهم نسبت به خرید کالاهایی که شهروندان در سایت دیوار برای‌ فروش آگهی کرده بودند، اقدام و مقداری از وجه معامله را نقد پرداخت‌ می‌کرده و بقیه را در یک فقره چک به تاریخ روز بعد و به نام فرد دیگری ارائه می‌داده‌ است. وقتی شاکیان برای نقد کردن چک به‌ بانک می‌رفتند متوجه خالی بودن موجودی حساب می‌شدند. 
وی افزود‌: متهم فراری تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و سرانجام بازداشت شد. او در جریان تحقیقات در پلیس آگاهی به کلاهبرداری از ۱۲نفر به مبلغ 4میلیارد تومان‌ اعتراف کرد‌. در ادامه تحقیقات پلیسی معلوم شد متهم ۲ فقره سابقه کیفری به اتهام سرقت و کلاهبرداری و چند پرونده اتهامی در شعبات مختلف دادسرا‌ها دارد که تحقیقات در این رابطه ادامه دارد‌. 

ریزش سقف بیمارستان در یاسوج 
ریزش سقف ‌بخش دیالیز بیمارستان ۳۰۰ تخت‌خوابی شهید جلیل یاسوج کشته و مصدوم نداشت.
امیر عنبری‌، رئیس بیمارستان 300 تخت‌خوابی‌ شهید جلیل شهر یاسوج‌ در این باره به تسنیم گفت‌: به علت نشتی لوله‌های آب در طبقه منهای یک این بیمارستان، بخشی از سقف بخش دیالیز این مرکز ‌ریزش کرد .بعد از نشتی لوله‌های آب در طبقه منهای یک، فوری شیر‌های ورودی آب به این قسمت بسته شد، اما به علت این‌که سقف بیمارستان از نوع تایل گچی بود بعد از خیس شدن ریزش کرد. 90 درصد تایل‌های گچی آسیب دیده مجدد نصب شد و بقیه قسمت‌های آن هم قرار شد به زودی تعمیر شود‌ . بیماران می‌توانند تا اطلاع بعدی از بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی استفاده کنند. این حادثه کشته و مصدوم نداشت. 

اعتراف دزدان به15  فقره آدمربایی 
دو نفر از همدستان سارق مسلح دلگانی‌ در حالی بازداشت‌ شدند که اعضای این باند به ۱۵ فقره سرقت مسلحانه و آدم‌ربایی اعتراف کردند.
به گزارش سایت پلیس‌، در پی دستگیری چند روز پیش شرور و سارق مسلح دلگانی از سوی ماموران انتظامی در بررسی‌های بعدی معلوم شد دو تن از همدستان این شرور با وی‌ در آن سرقت همراه بودند که آن دو نیز تحت تعقیب قرار گرفتند و دیروز بازداشت شدند. سارقان در جریان تحقیقات تاکنون به 15 فقره سرقت مسلحانه و آدم‌ربایی اعتراف کردند. ارزش اموال سرقتی از سوی متهمان چهارمیلیارد ‌تومان بوده است.