«خمز» کاوه رضایی را نمی‌خواهد

«خمز» کاوه رضایی را نمی‌خواهد

کاوه رضایی که در پنجره نقل‌وانتقالات نیم‌فصل قرارداد خود را به صورت یک طرفه با باشگاه تراکتور فسخ کرد، حالا با مشکل بزرگی روبه‌رو شده است و با وجود حکم فدراسیون فوتبال برای بازگشت به تبریز، این بار باشگاه تبریزی و سرمربی  اسپانیایی این تیم او را نمی‌خواهند!

کاوه در ابتدای فصل قرار بود به استقلال بپیوندد اما به خاطر پر بودن فهرست استقلالی‌ها، نتوانست پیراهن آبی را بر تن کند و از این رو بعد از امضای توافق‌نامه‌ای با استقلال راهی تراکتور شد تا در نیم فصل به استقلال برگردد.
کاوه رضایی که روی توافق خود با استقلال حساب کرده بود، در نیم فصل یک طرفه قراردادش را با تراکتور فسخ کرد. این موضوع با شکایت تراکتور به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال همراه بود. بعد از آن کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال بعد از بررسی پرونده اعلام کرد که فسخ قرارداد رضایی با تراکتور غیرقانونی بوده و او باید به این تیم تبریزی برگردد و نمی‌تواند در ایران به تیم دیگری برود.با این حال خمز، سرمربی تراکتور رسما اعلام کرد که رضایی جای در تیم او ندارد. او در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر آلومینیوم گفت: «کاوه گذشته تراکتور است و تا وقتی من سرمربی تراکتورم رضایی به این تیم برنمی‌گردد!» حالا کاوه رضایی نه جایی در تیم تراکتور دارد و نه می‌تواند از نظر قانونی به تیم دیگری برود.