واکنش عنایتی به شرط‌بندی استقلالی‌ها

واکنش عنایتی به شرط‌بندی استقلالی‌ها

بعد از برد 6 بر یک استقلال مقابل تیم هوادار شایعه شد آبی‌ها سر پنالتی سید‌حسین حسینی و گلزنی دروازه‌بان‌شان شرط‌بندی کرده بودند تا با ضریب بالا، پول کلانی به جیب بزنند و طلب استراماچونی را جور کنند!

رضا عنایتی مهاجم اسبق استقلال و مربی سابق هوادار در واکنش به این موضوع می‌گوید: «به بعضی از حرف‌ها باید لبخند کوچکی بزنید و رد شوید! نباید به مسائل منفی اهمیت داد تا بزرگ شوند. بی‌اعتنایی به این مسائل از صد فحش بدتر است. اگر بخواهیم به هر نظر منفی بپردازیم فقط اعصاب خودمان را خراب می‌کنیم. افرادی که این حرف‌ها را می‌زنند مریض هستند.»  او درباره اتهامات علیه مهدی عبدی، مدافع چپ هوادار هم توضیح می‌دهد: «کل مجموعه هوادار با‌شرف و با‌معرفت هستند اما عبدی یک سر و گردن بالاتر است. بالاخره این اتفاقات می‌افتد. مگر تیم‌های دیگر 5-4 گل نخوردند؟ »

برنامه‌های تیم‌ملی مشخص شد
تیم‌ملی فوتبال ایران به منظور شرکت در مسابقات کافا، خرداد ماه در این تورنمنت حضور خواهد یافت. بر این اساس زمان این مسابقات از 22 تا 30 خرداد خواهد بود اما اخبار تکمیلی و کشور میزبان هنوز از سوی فدراسیون اعلام نشده است. پیش از این تاج گفته بود کشور قرقیزستان میزبان مسابقات خواهد بود. تیم‌ملی همچنین قرار است مهرماه امسال در یک تورنمنت به میزبانی کشور اردن نیز شرکت کند. تیم‌های قطر، اردن و عراق هم در این مسابقات حاضر خواهند بود.