بزرگ‌تر از كی‌روش را می‌آوریم

عضو هیات رئیسه فدراسیون به جام‌جم خبر داد

بزرگ‌تر از كی‌روش را می‌آوریم

فریدون اصفهانیان، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با جام‌جم درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی ایران توضیحاتی می‌دهد. با وجود رایزنی‌های فدراسیون هنوز مربی جدید انتخاب نشده است. توضیحات اصفهانیان هم نشان می‌دهد انتخاب مربی احتمالا به درازا می‌كشد.




 درباره آخرین روند انتخاب سرمربی تیم ملی توضیح ‌دهید.
طبق صحبت‌هایی كه در هیات رئیسه داشتیم قرار شد انتخاب سرمربی به آقای تاج واگذار شود. ایشان مذاكرات را با مربیان مختلف داشته باشند و در نهایت گزینه‌ها را به هیات رئیسه بیاورند تا در آنجا هم بحث و مشورت داشته باشیم و بهترین گزینه را برای تیم ملی ایران انتخاب كنیم. در حال حاضر آقای تاج مشغول بررسی گزینه‌هاست.
 یعنی گزینه‌ای را به هیات رئیسه نیاورده‌اند؟
نه. ببنید ما بعد از نوروز جلسه‌ای برگزار نكردیم كه بخواهیم در این باره صحبت كنیم.
 چون گفته می‌شود مربی تا آخر فروردین معرفی می‌شود.
من در جریان این مسأله نیستم. چیزی كه می‌دانیم این است كه قرار بوده گزینه‌ها به هیات رئیسه بیایند و فرد نهایی انتخاب شود.
 پس بررسی‌ها ادامه دارد.
بله، تاج فعلا این ماموریت را برعهده دارد. نباید یك مسأله را در این میان فراموش كرد.متاسفانه قیمت‌ها هم بالا رفته است. با توجه به وضع دلار باید پول زیادی به مربیان خارجی بدهیم. اما اصلا به این مسأله فكر نمی‌كنیم. به هر حال كی‌روش مربی بزرگی برای نیمكت ما بود. او نتایج خیلی خوبی به دست آورد. در تلاش هستیم تا بتوانیم یك مربی به اندازه او یا حتی بزرگ‌تر به تیم ملی ایران بیاوریم. دوست داریم نیمكت به یك مربی بزرگ سپرده شود كه ان‌شاءا... نتایج خوب تیم ملی تكرار شود.
 این‌كه او شكایت كرده درست است؟
بله، كی‌روش شكایت كرده است، ولی همان‌طور كه آقای تاج گفتند مشغول رایزنی هستند تا ان‌شاءا... مشكل حل شود.
 حق پخش تلویزیونی به كجا رسید؟
در دنیا خیلی از فدراسیون‌ها منبع درآمدشان حق پخش است. منتهی ما الان چنین بودجه‌ای نداریم و درخواست داریم تا این مشكل حل شود.