برانكو رفتنی است؟

مربی پرسپولیس از پیگیری مطالباتش توسط وکیل خود می گوید

برانكو رفتنی است؟

یك جمله از سوی جعفر كاشانی رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس كافی بود تا آتش اختلاف میان برانكو و باشگاه شعله بگیرد. این اختلاف به تیم هم كشیده شد و سیدجلال حسینی بعد از پیروزی مقابل سایپا حسابی از خجالت هیات‌مدیره و بخصوص  رئیس هیات‌مدیره درآمد.
تكذیب این جمله از سوی كاشانی و حرف‌های ا‌میدوار كننده بعدی هم آنقدر دلگرم‌كننده نبود که مرد كروات آرام بگیرد. او كه برنده جنگ خونین با كی‌روش بود و رقیب را از خاك مبارزه خارج كرد و در ایران تنها شد، حالا به افق‌هایی نگاه می‌كند كه كسی توان دیدن آن را ندارد.
او دیروز به جلسه هیات‌مدیره باشگاه رفت. كاشانی به او انگشتری هدیه داد كه می‌توانست یخ روابط دوجانبه را بشكند؛ اما او فقط به یك تشكر خالی اكتفا كرد.
اما آنچه هواداران را نسبت به اتفاقات مربوط به برانکو نگران می‌کند، نه رابطه سرد و بی‌روح او با هیات‌مدیره و به‌خصوص رئیس هیات‌مدیره كه رابطه‌اش با باشگاه پرسپولیس است. آن هم در این شرایط حساس که پرسپولیس در 3 جام، بختی جدی دارد. او دیروز به جلسه هیات‌مدیره رفت و در زمان كمی كه برای جلسه گذاشته بود، فقط درباره مسائل مالی و طلبش از باشگاه حرف زد.
برانكو سپس به تمرین تیم رفت. بخش خطرناك ماجرا، حرف‌هایی بود كه او در حضور خبرنگاران زد. درباره طلبش گفت و این‌كه باشگاه وظایفش را درباره او انجام نداده است. او البته تیر خلاص را هم وقتی شلیك كرد كه گفت:‌ وكیلم پیگیر طلبم از باشگاه هست و به‌زودی مشخص می‌شود كه چه اتفاقاتی خواهد افتاد.
 برانکو: منتظر باشید ببینید
چه اتفاقاتی می‌افتد
برانكو ایوانكوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از حضور در جلسه صبحگاهی هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه و در حاشیه تمرین دیروز تیمش گفت: وقت كمی برای جلسه داشتیم چون باید به تمرین می‌آمدم. ما در مورد مسائل مالی صحبت كردیم و همان‌طور كه می‌دانید شرایط خوب نیست. از طرفی باشگاه از بازیكنان و تیم می‌خواهد صبور باشند تا در فرصت كوتاهی مشكل را حل كنند.
وی در واكنش به این‌كه در مورد مسائل مالی دو نامه به باشگاه داده است و آیا بعد از نامه سوم قطع همكاری صورت می‌گیرد، اظهار كرد: به‌هرحال وكیل من در این خصوص اقدام كرده و موضوع در حال پیگیری است. همان‌طور كه من وظایفی دارم، آنها نیز وظایفی در قبال من دارند. حالا بعدا خواهیم دید چه می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره هدیه جعفر كاشانی گفت: بابت انگشتر قشنگی كه آقای كاشانی به من داد، تشكر می‌كنم. یك انگشتر نقره بود كه نگین فیروزه داشت.
برانكو درباره دیدار برگشت مقابل الاهلی عربستان با اشاره به این‌كه آنها فوساتی را اخراج كرده‌اند و با سرمربی جدیدشان مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند، گفت: این‌كه مربی‌شان را تغییر داده‌اند، گاهی وقت‌ها بسیار خوب است و گاهی خوب نیست. معمولا وقتی مربی عوض می‌شود در یكی دو بازی اول خیلی خوب هستند، چون انگیزه‌ها جدید است و مربی جدید سعی خواهد كرد به بازیكنان خودشان را نشان بدهد. امشب (دیشب) هم بازی آنها را خواهیم دید كه با الوحده بازی دارند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط مصدومان تیمش نیز گفت: بجز بودیمیر كه آماده نیست و مقابل پیكان ضربه خورد، یك مقدار هم با نوراللهی و كمال كامیابی‌نیا مشكل داریم كه البته آنها می‌رسند و مشكلی نیست.