دنیزلی، وحید امیری را می‌خواهد

دنیزلی، وحید امیری را می‌خواهد


سایت haberx خبر داد مصطفی دنیزلی به جذب وحید امیری از تیم ترابزون اسپور برای فصل بعد تاكید كرده است. به نظر می‌رسد وحید امیری قصد جدایی از تیم ترابزون را دارد و به همین خاطر چند تیم ایرانی خواستار جذب این بازیكن ۳۱ ساله هستند كه در صدر آنها نام پرسپولیس دیده می‌شود؛ اما تراكتورسازی هم به جمع تیم‌های خواهان امیری اضافه شد.
مصطفی دنیزلی سرمربی تركیه‌ای كه بعد از جدایی از قاسم پاشا هدایت تراكتورسازی را بر عهده گرفته است به مسؤولان این باشگاه تاكید كرده این بازیكن ایرانی را خریداری كنند. البته چند تیم دیگر ایرانی نیز خواستار جذب این بازیكن هستند كه تقریبا یك میلیون یورو ارزش دارد.
دنیزلی برای چهارمین بار حضور در لیگ ایران را تجربه می‌كند. او در دو مقطع هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت و یك مقطع نیز سرمربی پاس تهران بود و اكنون برای چهارمین بار است كه به ایران می‌آید تا این بار هدایت تیم تراكتورسازی تبریز را عهده دار باشد. دنیزلی دو هفته مانده به پایان فصل لیگ تركیه از تیم قاسم پاشا كنار رفت و اكنون با امضای قراردادی پنجساله هدایت تراكتورسازی را به‌عهده گرفت. مبلغ قرارداد این سرمربی ۶۹ساله منتشر نشده است.